Päällepäin ulkonäkö miltei sama mutta 2-litraisen kanavat on pienemmät, suurinpiirtein saman kokoiset kuin tuossa m52-koneen alkuperäisessä (olen verrannut vierekkäin molemmat irrallaan).
Eli se ainoa ja oikea imusarja kunnon kanavilla löytyy 2.5-litraisen m50-koneen kyljestä, ei mistään muusta.
Mulla on yks m50b20-koneen imusarja varastossa, jos joku tarvii niin saa noutaa vaikka vitosella verkon painoksi!
Hyvä että korjasit asian Joskus foorumia luettaessa joku kertoi että samat on mutta hyvä kun asia tuli ilmi että eroja löytyy imusarjoista M50b20 ja b25 välillä
Onko kellään heittää kokemuksia minkä kokoiset nuo M50B25 imusarjan kanavat ovat suhteessa vaikkapa tuohon 2.8 kanteen? Itellä olis tässä kansi työn alla ja oli tarkotus portata imu- sekä pakokanavat sopiviksi, en ole vaan vielä hommannut tuota imusarjaa jotta saisi tarkempaa mittaa.
Onko muilla kokemuksia, onko kanavissa tarpeeks eroa jotta porttaus hyödyttäisi?
Entäpä hieman offtopicina, mitä pakosarjoja tuohon m52b28 kanteen kannattaa istuttaa, m3 menee ilmeisesti suoraan? Vakiosarjat vaikuttivat melko onnettomilta.
Onko minkäänlaista vaikutusta jos laittaa m50b25 imusarjan m50b20 koneeseen? sekään ei varmaan suoraan sovi? :think
Ja vaikka sopisikin niin b25 kanavat on isommat jolloin voisi kuvitella että tulee väärinpäin oleva pykälä kannen ja sarjan liitokseen, iso imusarja->pieni kansi.
Ja vaikka sopisikin niin b25 kanavat on isommat jolloin voisi kuvitella että tulee väärinpäin oleva pykälä kannen ja sarjan liitokseen, iso imusarja->pieni kansi.
niin varmasti tulee mutta kyllä kanavien suurennus varmaankin on ihan mahdollista, ainakin jossain määrin. tiedä sitte paljon tehollista hyötyä tälläsestä projektista mahtaisi olla?
Onko kellään heittää kokemuksia minkä kokoiset nuo M50B25 imusarjan kanavat ovat suhteessa vaikkapa tuohon 2.8 kanteen? Itellä olis tässä kansi työn alla ja oli tarkotus portata imu- sekä pakokanavat sopiviksi, en ole vaan vielä hommannut tuota imusarjaa jotta saisi tarkempaa mittaa.
Onko muilla kokemuksia, onko kanavissa tarpeeks eroa jotta porttaus hyödyttäisi?
Entäpä hieman offtopicina, mitä pakosarjoja tuohon m52b28 kanteen kannattaa istuttaa, m3 menee ilmeisesti suoraan? Vakiosarjat vaikuttivat melko onnettomilta.
Joo kiitos ei. Ei pahalla mutta kunnon sarjasta ei ole kysymys. Olen asentanut juurikin vastaavan sarjan erääseen e36:seen ja sopivuus oli melko heikkoa, ensinnäkin toinen putki otti laatikkoon kiinni ja toinen lambda otti myös vähän kiinni puhumattakaan että sitä olis saanut vaihdettua ellei irrota sarjaa koneesta.
Saman näköstä sarjaa tekee ainakin Fulda steel joka oli kyseisen tekeleen takana ja oon nähnyt myös monen muun nimen alla vastaavaa.
Ja totta puhuen uutta vastaavaa sarjaa saa kaupasta halvemmalla kuin pyydät "käytetystä".
270eurolla saa schmiedmannilta tällaisen sarjan, mielestäni ihan varteenotettava vaihtoehto järkeväksi sarjaksi.
Joo kiitos ei. Ei pahalla mutta kunnon sarjasta ei ole kysymys. Olen asentanut juurikin vastaavan sarjan erääseen e36:seen ja sopivuus oli melko heikkoa, ensinnäkin toinen putki otti laatikkoon kiinni ja toinen lambda otti myös vähän kiinni puhumattakaan että sitä olis saanut vaihdettua ellei irrota sarjaa koneesta.
Saman näköstä sarjaa tekee ainakin Fulda steel joka oli kyseisen tekeleen takana ja oon nähnyt myös monen muun nimen alla vastaavaa.
Ja totta puhuen uutta vastaavaa sarjaa saa kaupasta halvemmalla kuin pyydät "käytetystä".
270eurolla saa schmiedmannilta tällaisen sarjan, mielestäni ihan varteenotettava vaihtoehto järkeväksi sarjaksi.
Yhdyn edelliseen. Itsellä on oman 328:in alla nimenomaan Fuldan sarja ja toista lambdaa et saa vaihdettua irroittamatta toista pakosarjaa. Laatikosta on tuo toinen sarja irti noin 2-3 milliä. Mielestäni todella erikoista, että kun ovat tehneet tuon sarjan, niin eivät ole ottaneet huomioon tuota lambdan paikkaa.
Comment