Hieman asian vierestä mutta liittyen m52 moottorin viritykseen. Sopiiko tähän S52 koneen nokat? Jostain näin luin mutta vähän epäilyttää, onko pukit samoilla kohdin ja saako m52 jakopään osat + imuvanoksen suoraan kiinni? Jos saa niin onko moisessa päivityksessä mitään järkeä vai onko nokkien arvot liian kaukana jotta toimisi m52 moottorissa järkevästi? 
Entäpä jenkki m3 koneen osat, eli S52B32US. Tuohan perustuu hyvin pitkälle M52 moottoriin mutta isompi tilavuus. Sopiiko tästä nokat?
Kolmas asia, pystyykö M52B28 alakerran poraamaan 3litraseksi, onko työstövaraa ja entäpä pinnoitus? Tuossahan on ilmeisesti nikasil pinnoitus vakiona. Entäs porauksen jälkeen? Pitääkö se uudelleenpinnoittaa vai putkittaa koko alakerta vai miten kestää? Tämä on tällaista ajatusleikkiä vain kun on yksi 2.8 alakerta mikä nykyisellään käyttökelvoton (yhden sylinterin reunassa kolo) mutta jos sitä pystyisi poraamaan isommaksi, onko ideoita?
					Entäpä jenkki m3 koneen osat, eli S52B32US. Tuohan perustuu hyvin pitkälle M52 moottoriin mutta isompi tilavuus. Sopiiko tästä nokat?
Kolmas asia, pystyykö M52B28 alakerran poraamaan 3litraseksi, onko työstövaraa ja entäpä pinnoitus? Tuossahan on ilmeisesti nikasil pinnoitus vakiona. Entäs porauksen jälkeen? Pitääkö se uudelleenpinnoittaa vai putkittaa koko alakerta vai miten kestää? Tämä on tällaista ajatusleikkiä vain kun on yksi 2.8 alakerta mikä nykyisellään käyttökelvoton (yhden sylinterin reunassa kolo) mutta jos sitä pystyisi poraamaan isommaksi, onko ideoita?
 MUTTA: Käyrät 100x paremmat. vakiona käyrät tippu 5000rpm/min jälkeen kun lehmän häntä ja nytten ovat rajottimelle nousussa. (laapu vielkää netis ku scanneri sano poks). Ajossa auto tuntuu jopa laiskemmalta koska käyrät on tasasemmat eikä ole piikkejä kuten vakiona mut mitä penkkiin ja kaverien autoihin uskominen niin kyllä sinne lisää on tullut woimmoo. Ja näin taantuman aikaan kulutuskaan ei kasvanu nimettävästi.. alle 0.5L/100km.. Itse ainakin tyytyväinen.. Katsotaan miten muuttuu kun tuon big bore throttle bodyn saa..
 MUTTA: Käyrät 100x paremmat. vakiona käyrät tippu 5000rpm/min jälkeen kun lehmän häntä ja nytten ovat rajottimelle nousussa. (laapu vielkää netis ku scanneri sano poks). Ajossa auto tuntuu jopa laiskemmalta koska käyrät on tasasemmat eikä ole piikkejä kuten vakiona mut mitä penkkiin ja kaverien autoihin uskominen niin kyllä sinne lisää on tullut woimmoo. Ja näin taantuman aikaan kulutuskaan ei kasvanu nimettävästi.. alle 0.5L/100km.. Itse ainakin tyytyväinen.. Katsotaan miten muuttuu kun tuon big bore throttle bodyn saa..
							
						 . Tarkoitus on myös käydä tuolla samassa penkissä aina kattomassa millonka lähdetään väärään suuntaan menemään. ilmanottoa tässä myös katseltu ett minkälaisen tekis ja pakosarjoja/kattia.
. Tarkoitus on myös käydä tuolla samassa penkissä aina kattomassa millonka lähdetään väärään suuntaan menemään. ilmanottoa tässä myös katseltu ett minkälaisen tekis ja pakosarjoja/kattia.  
							
						
Comment