Hieman asian vierestä mutta liittyen m52 moottorin viritykseen. Sopiiko tähän S52 koneen nokat? Jostain näin luin mutta vähän epäilyttää, onko pukit samoilla kohdin ja saako m52 jakopään osat + imuvanoksen suoraan kiinni? Jos saa niin onko moisessa päivityksessä mitään järkeä vai onko nokkien arvot liian kaukana jotta toimisi m52 moottorissa järkevästi?
Entäpä jenkki m3 koneen osat, eli S52B32US. Tuohan perustuu hyvin pitkälle M52 moottoriin mutta isompi tilavuus. Sopiiko tästä nokat?
Kolmas asia, pystyykö M52B28 alakerran poraamaan 3litraseksi, onko työstövaraa ja entäpä pinnoitus? Tuossahan on ilmeisesti nikasil pinnoitus vakiona. Entäs porauksen jälkeen? Pitääkö se uudelleenpinnoittaa vai putkittaa koko alakerta vai miten kestää? Tämä on tällaista ajatusleikkiä vain kun on yksi 2.8 alakerta mikä nykyisellään käyttökelvoton (yhden sylinterin reunassa kolo) mutta jos sitä pystyisi poraamaan isommaksi, onko ideoita?
Entäpä jenkki m3 koneen osat, eli S52B32US. Tuohan perustuu hyvin pitkälle M52 moottoriin mutta isompi tilavuus. Sopiiko tästä nokat?
Kolmas asia, pystyykö M52B28 alakerran poraamaan 3litraseksi, onko työstövaraa ja entäpä pinnoitus? Tuossahan on ilmeisesti nikasil pinnoitus vakiona. Entäs porauksen jälkeen? Pitääkö se uudelleenpinnoittaa vai putkittaa koko alakerta vai miten kestää? Tämä on tällaista ajatusleikkiä vain kun on yksi 2.8 alakerta mikä nykyisellään käyttökelvoton (yhden sylinterin reunassa kolo) mutta jos sitä pystyisi poraamaan isommaksi, onko ideoita?
Comment