Originally posted by Antti O
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
KUVIA E36 + 8,5/10x17 vanteilla
Collapse
X
-
Sinnehän ne vaan upposi. Takapäässä on todella lähellä, mutta etupäässä ei ongelmia. Takakaaria vois koittaa ehkä vähä vetää vielä ulospäin tai sitten vaihtaa 0,5" kapeemmat kehät taakse. Koitetaan nyt aluksi ottaako kuinka raskaasti kiinni tuolla yhdistelmällä. Ihan pienestä hipsimisestä ei yleensä olla säikähdetty.
Edit. Strategiset mitat siis 9x17" et15 (215/40-17) ja 10x17" et15 (245/35-17)
Comment
-
-
Voi ristus tuo näyttää todella hyvältä! Tuosta ei e36-porno voi paljon parantua-NO FARMS NO FOOD-
M5 -93 Diamantschwarz
525i -86 Diamantschwarz
528i -82 Diamantschwarz Hartge 3.5
X5 3.0d -05 Titansilber metallic
Comment
-
-
Originally posted by Maza View PostSinnehän ne vaan upposi. Takapäässä on todella lähellä, mutta etupäässä ei ongelmia. Takakaaria vois koittaa ehkä vähä vetää vielä ulospäin tai sitten vaihtaa 0,5" kapeemmat kehät taakse. Koitetaan nyt aluksi ottaako kuinka raskaasti kiinni tuolla yhdistelmällä. Ihan pienestä hipsimisestä ei yleensä olla säikähdetty.
Edit. Strategiset mitat siis 9x17" et15 (215/40-17) ja 10x17" et15 (245/35-17)Tallin täytteet:
E70 3.0d -09
E34 540ia -94
E39 520d -00
E39 528i M-sport -00
E60 520i -04
E30 -86
E61 520da -09
Comment
-
-
jotenki tuo takavanne näyttää liian "pallomaiselta" ei istu ihan täydellisesti mun mielestä :think ehkä se oon vain mun mielipide
ykamiitissä nähdään varmaan"Live low and prosper..." Juottola TV @ Youtube
Jetzt: 316 e30 -84 , 325 e30 M-Tech2 Cabriolet -92 on air , e84 xDrive18dA -14
ex 320 e36 coupe -93, 318i e30 "leif lindgren edition", -89 316i e30 mit RS, 320ia e30 -88, e34 540 -93, e30 316i -90, e30 318iA -88 "muisto", e30 320 -87 "tösky", e36/7 2.8 -00, 525 e34 -91, e36 316ti -96, e30 318i touring -89, Mini Cooper R50, 330d e93 -07
Comment
-
-
http://www.pori.tut.fi/~jnm/Beemer/
Tuolla pari kuvaa e36 touringin alla takana 10x17 ET30 245/35 ja edessä 8.5x17 ET23 215/45 (jotka tosin vaihtuu 215/40).
Kaaria pokattu takaa jonnin verran, ei oo ottanut mihinkään kiinni. Alustana on h&r -30 edessä ja takana m-sport (parempi kuorman kestävyys)E70 M-Sport AlpinWeiß 3
Ex.
F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
E90 320d -05 Schwartz 2
E36 328i touring -97 Diamantschwartz
E36 352i -91 Diamantschwartz
Comment
-
-
Tänne tartteis vähäsen apuja kun ois tulossa nyt uudet valssit kesäksi alle ja tartteis tietää miten paljon niitten kanssa tulee lisätöitä eli autona toimii E36 Coupe ja eteen olis tulossa kumiksi 215/45/17" ja vanteena RH ZW1, leveys 8" ET35, ongelmia? Taakse 235/40/17" ja vanteena RH ZW1, leveys 9,5" ET16. Tämän kanssa ilmeisesti joutuu työskentelemään mutta kuinka paljon on kaaria levitettävä? Olisiko vanteeksi parempi valinta, RH ZW1, leveys 9" ET22?
Comment
-
-
Originally posted by Lemon View PostTaakse 235/40/17" ja vanteena RH ZW1, leveys 9,5" ET16. Tämän kanssa ilmeisesti joutuu työskentelemään mutta kuinka paljon on kaaria levitettävä? Olisiko vanteeksi parempi valinta, RH ZW1, leveys 9" ET22?Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
-
Originally posted by Tomba87 View PostMinä kyllä laittaisin tuon 9 tuumaisen, tuo 9,5" toki muuten hienompi, mutta tulee kaaritöitä varmasti aika reilusti, ja omasta mielestä näyttää jo hölmöltä noin pienellä offsetillä, kun tulee niin reilusti ulos kaaresta...Jos se olisi vaikka ET30 niin sitten olisi eriasia. Mutta nämähän on makuasioita. Ja voit varautua kyllä siihenkin että joutuu levittämään kaarta vaikka tuon kapeamman vanteen laittaisitkin, madalluksesta riippuen.
Comment
-
-
itellä on 9.5 et 13 ja 245-35 kumilla.. ei ole vielä tehty oikeastaan mitään, ei se mitään ihmeitä vaadi vaikka tuon leveämmänkin ottaisit tosin 235-40 saattaa joutua hieman enemmän tekemään kun on korkeampi. Kuvassa vaaan vähän mankeloitu kaaria, joutuu vielä jonkun verran rullaamaan että tulee hyvännäköinen
Eli lemon eiku vaan leveempi vaihtoehto, eteen ei mitään ongelmaa, mutta taakse kanttaukset peltiä vasten ja pieni mankelointi niin hyvä tulee. Mulla tosin tuossa ei oo kun 20mm madallus mutta kyllä sinne saa kunnon madalluksen ku vähän tekee..
Last edited by _miksu_; 11-04-2008, 12:46.
Comment
-
-
Originally posted by Lemon View PostTänne tartteis vähäsen apuja kun ois tulossa nyt uudet valssit kesäksi alle ja tartteis tietää miten paljon niitten kanssa tulee lisätöitä eli autona toimii E36 Coupe ja eteen olis tulossa kumiksi 215/45/17" ja vanteena RH ZW1, leveys 8" ET35, ongelmia? Taakse 235/40/17" ja vanteena RH ZW1, leveys 9,5" ET16. Tämän kanssa ilmeisesti joutuu työskentelemään mutta kuinka paljon on kaaria levitettävä? Olisiko vanteeksi parempi valinta, RH ZW1, leveys 9" ET22?
Comment
-
-
Originally posted by eddiew View PostPitäs noi 9,5" ET16 235 kumilla mennä taakse kaaria mankeloimalla ihan kepeesti.. Itellä oli exässä E36 sedanissa edessä 8x17" 215/40 ET13 ja takana 10x17" 245/35 ET15 ja takakaaret levitettiin JP-Autotuningilla, mitään maalaushommia eikä muuta tarvinnu tehdä, operaatio makso 60€, eli ei paha.. Tuolla kuva (http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=131171&page=3) Madallusta oli 50/30...
Comment
-
Comment