Joo eli tottakai itsellekkin tämä kaunispäivä piti tulla kun käyttiksestä paukahtaa virtalukko pashaksi...
Auton kyllä saa käymään ja pystyy ajamaan helposti mutta tuo ruuvimeisselillä käynnistäminen virtalukonpohjasta on hiukan "kyseenalaista"
Tänään sitten purkailin sitä lisää katselin mekaniikkaa, mutta yllätyksenä, en saanut lukkopatruunaa pois rungosta..Eikös sen pitäisi lähteä ihan normi kikalla: Avain acc asentoon ja sopiva tappi siitä pienestä reiästä sisään?
Ei kuitenkaan irronnut näin, e30:sestä tuolla tempulla lähtee ja helpost mutta onko e36:ssa joku erikoinen tekniikka?
Itse lukkopatruuna kun on ehjä, samoin myös toistaiseksi tuo ajoneston rinkulakin, millä sekin irtoaa?
Eli itse runko on sökö, se väli-murto-tappi tms on katkennut sieltä sisältä..
Tuommoiseen kaivattaisiin nyt kipeästi vinkkiä.
Auton kyllä saa käymään ja pystyy ajamaan helposti mutta tuo ruuvimeisselillä käynnistäminen virtalukonpohjasta on hiukan "kyseenalaista"
Tänään sitten purkailin sitä lisää katselin mekaniikkaa, mutta yllätyksenä, en saanut lukkopatruunaa pois rungosta..Eikös sen pitäisi lähteä ihan normi kikalla: Avain acc asentoon ja sopiva tappi siitä pienestä reiästä sisään?
Ei kuitenkaan irronnut näin, e30:sestä tuolla tempulla lähtee ja helpost mutta onko e36:ssa joku erikoinen tekniikka?
Itse lukkopatruuna kun on ehjä, samoin myös toistaiseksi tuo ajoneston rinkulakin, millä sekin irtoaa?
Eli itse runko on sökö, se väli-murto-tappi tms on katkennut sieltä sisältä..
Tuommoiseen kaivattaisiin nyt kipeästi vinkkiä.
Comment