Tilanne seuraavanlainen:
Pakkasta 6,5 astetta, auto käyntiin ja normaalisti liikkelle.
Ensimmäisen risteyksen jälkeen eipä mennyt kakkonen enää silmään, pysähdyin siihen ja rupesin hakemaan vaihteita siinä paikallaan. Totesin siinä sitten, että vaihdevälit ovat pidentyneet huimasti Niin sanotut "ylävaihteet" elikä vaihteet 1, 3, 5 ja pakki, saa kyllä silmään, tosin silloinkin keppi ottaa kiinni sitä ympäröivään kehykseen ja painaa sitä mukavasti. 2 ja 4 eivät mene siitä syystä sisään, että keppiä tarvitsisi liikuttaa pidemmälle mitä on mahdollista. Lisäksi kun vaihdekeppi on "normaaliasennossa" siis vapaalla, se on kyllä sivuttaissuunnassa keskellä, mutta melko paljon alhaalla, ikäänkuin vaihteiden 2 ja 4 välissä.
 Niin sanotut "ylävaihteet" elikä vaihteet 1, 3, 5 ja pakki, saa kyllä silmään, tosin silloinkin keppi ottaa kiinni sitä ympäröivään kehykseen ja painaa sitä mukavasti. 2 ja 4 eivät mene siitä syystä sisään, että keppiä tarvitsisi liikuttaa pidemmälle mitä on mahdollista. Lisäksi kun vaihdekeppi on "normaaliasennossa" siis vapaalla, se on kyllä sivuttaissuunnassa keskellä, mutta melko paljon alhaalla, ikäänkuin vaihteiden 2 ja 4 välissä.
Mikä on mennyt lootasta? Ei auttanut lämpöiseksi ajaminen kun tuolla kävin ajelemassa, hieno vaihtaa ykköseltä kolmoselle ja muutenkin kakkonen olisi tarpeellinen
Nyt gurut apua kehiin 
							
						
					Pakkasta 6,5 astetta, auto käyntiin ja normaalisti liikkelle.
Ensimmäisen risteyksen jälkeen eipä mennyt kakkonen enää silmään, pysähdyin siihen ja rupesin hakemaan vaihteita siinä paikallaan. Totesin siinä sitten, että vaihdevälit ovat pidentyneet huimasti
 Niin sanotut "ylävaihteet" elikä vaihteet 1, 3, 5 ja pakki, saa kyllä silmään, tosin silloinkin keppi ottaa kiinni sitä ympäröivään kehykseen ja painaa sitä mukavasti. 2 ja 4 eivät mene siitä syystä sisään, että keppiä tarvitsisi liikuttaa pidemmälle mitä on mahdollista. Lisäksi kun vaihdekeppi on "normaaliasennossa" siis vapaalla, se on kyllä sivuttaissuunnassa keskellä, mutta melko paljon alhaalla, ikäänkuin vaihteiden 2 ja 4 välissä.
 Niin sanotut "ylävaihteet" elikä vaihteet 1, 3, 5 ja pakki, saa kyllä silmään, tosin silloinkin keppi ottaa kiinni sitä ympäröivään kehykseen ja painaa sitä mukavasti. 2 ja 4 eivät mene siitä syystä sisään, että keppiä tarvitsisi liikuttaa pidemmälle mitä on mahdollista. Lisäksi kun vaihdekeppi on "normaaliasennossa" siis vapaalla, se on kyllä sivuttaissuunnassa keskellä, mutta melko paljon alhaalla, ikäänkuin vaihteiden 2 ja 4 välissä.Mikä on mennyt lootasta? Ei auttanut lämpöiseksi ajaminen kun tuolla kävin ajelemassa, hieno vaihtaa ykköseltä kolmoselle ja muutenkin kakkonen olisi tarpeellinen

Nyt gurut apua kehiin
 
							
						

 ) reippaammin ni antaa tuo tanko mikä ilmeisesti kuvasta tulkittuna on "9"?!? (en ota selvää noin hienosta kuvasta)sekä "joutsenkaula"...eli mihin "4" ?!? menee kiinni antaa periksi suht helposti eli jos oot repiny ni taipuu ja tekee kaikkee noi rauat ja sit on hullun vaikee vaihella noit pykälii...samoin yks varteen otettava vaihtoehto on toi mistä on ns".laakeroitu" toi keppi tohon joutsenkaulaan.. niin tuo nivel on muovia alkuperäsenä (siis se iso pyöreä) ja antaa aika helposti periksi
) reippaammin ni antaa tuo tanko mikä ilmeisesti kuvasta tulkittuna on "9"?!? (en ota selvää noin hienosta kuvasta)sekä "joutsenkaula"...eli mihin "4" ?!? menee kiinni antaa periksi suht helposti eli jos oot repiny ni taipuu ja tekee kaikkee noi rauat ja sit on hullun vaikee vaihella noit pykälii...samoin yks varteen otettava vaihtoehto on toi mistä on ns".laakeroitu" toi keppi tohon joutsenkaulaan.. niin tuo nivel on muovia alkuperäsenä (siis se iso pyöreä) ja antaa aika helposti periksi  Kiitokset kaikille vastanneille, oli iso apu
 Kiitokset kaikille vastanneille, oli iso apu 
Comment