Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kokemuksia E36 tarvike etulokareista??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Diz
    Bimmer Rookie
    • Oct 2008
    • 123
    • Kiiminki

    #31
    Originally posted by Antti_ View Post
    Eikö tuo happo pitäisi kuitenkin olla metallia vasten? Jos varastomaali jää päälle niin eikö pelkkä epoksi riitä pohjalle? Itsellänikin olisi tuossa lokareiden maalaus tiedossa niin vähän kyselen..

    Osaisiko Hemi kertoa oikeaoppiset vaiheet uuden pellin maalaukseen?
    niin en tiedä sitten pitäiskö tuo happopohjis olla metallia vasten. itselle riittänyt tieto siitä että sitä on varmasti pohjilla reilusti.

    olishan kiva tietää ihan faktoja ku itse en tosiaankaan mikään ammattilainen ole ja jos joku tietää itse haluaisin tietää mitä tuo ns. varastomaali on?
    325i M-Technic-94

    Comment

    • Mental
      Bimmer Rookie
      • Sep 2007
      • 47

      #32
      No nyt näyttää oma tarvikelokari olevan jo hienoisessa ruosteen alussa alle 1v maalauksesta Harmittaahan tuo vähän kun turhaan tuli 250e maksettua maalauksesta jo

      Comment

      • leipuri
        Bimmer Rookie
        • Apr 2009
        • 29
        • Ojakkala

        #33
        Originally posted by Diz View Post
        niin en tiedä sitten pitäiskö tuo happopohjis olla metallia vasten. itselle riittänyt tieto siitä että sitä on varmasti pohjilla reilusti.

        olishan kiva tietää ihan faktoja ku itse en tosiaankaan mikään ammattilainen ole ja jos joku tietää itse haluaisin tietää mitä tuo ns. varastomaali on?
        Epoksin voi maalata suoraan paljaalle pellille ei vaadi happoväriä pohjalle.
        Peltityöt ja maalaukset laadukkaasti kauttani

        ex E30 320 cab -92
        ex E30 318I Touring -91
        ex E34 520I sedan -88
        ex E30 316I 2d -88
        ex E30 318I 2d -85
        ex E30 316 2d -87

        Comment

        • Harryboy
          Newbiemmer
          • Sep 2013
          • 17
          • Finland

          #34
          Lainataan vanhaa, en kovin tuoretta keskustelua löytänyt aiheesta...
          Eli 325 -94 coupen oikea lokari tullut tiensä päähän, ilmeisesti jo kerran helmasta saksanmaalla aikanaan korjattukin. Onko kellään viimeaikaista tietoa esim. Motonetin tarvikeloksun laadusta/istuvuudesta? Tietysti orkkis olisi varmempi varsinkin kun autoa olisi tarkoitus pitää itsellä, mutta hintaero orkkiksen 281e ja Motonetin 64,90e välillä laittaa miettimään...
          Eräs peltiseppä sanoi, että tarvikkeetkin olisi huomattavasti parantuneet ja jonkun nykysäädöksen mukaan pitäisi olla myös sinkittyjä.
          Kokemuksia?

          Comment

          • BiltemaMotorWork
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2013
            • 460
            • Joensuu

            #35
            Itse vastikään laitoin motonetistä ostetun tarvikelokarin kiinni. Lokari on lähes samassa kohdassa kuin edellinenkin oli eikä tarvinnut muokata mitään. Metrin päästä eroa ei huomaa, mutta jos tarkkaan katsoo niin lokari heittää linjoistaan korkeintaan muutaman millin. En tiiä onko laatuvaihtelua miten paljon vai oliko minulla hyvä säkä. Laadusta ja sinkkauksesta en tiedä, aika näyttää.
            Käyttöautoon oiva valinta.

            Comment

            • blueorange
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2010
              • 404
              • suomi

              #36
              Tammerdieselin eli Koivusen loksu istu ainakin hienosti.Pientä säätöö tietenkin ois mitkä saa taitamattomampikin seppä tehtyä mut tossa ralliautossa niin haittaa.Kohta siinä on taas joku luttu kumminkin

              Comment

              • Harryboy
                Newbiemmer
                • Sep 2013
                • 17
                • Finland

                #37
                Originally posted by BiltemaMotorWork View Post
                Itse vastikään laitoin motonetistä ostetun tarvikelokarin kiinni. Lokari on lähes samassa kohdassa kuin edellinenkin oli eikä tarvinnut muokata mitään. Metrin päästä eroa ei huomaa, mutta jos tarkkaan katsoo niin lokari heittää linjoistaan korkeintaan muutaman millin. En tiiä onko laatuvaihtelua miten paljon vai oliko minulla hyvä säkä. Laadusta ja sinkkauksesta en tiedä, aika näyttää.
                Käyttöautoon oiva valinta.
                Jos pientä tarkennusta... Mitä tarkoittaa "lähes samassa kohdassa" ja "heittää linjoistaan muutaman millin"? Siis muutama milli verrattuna konepeltiin vai oveen vai miten? Lisäksi tuosta Motonetin loksusta puuttuu vilkun reikä. Schmiedmannilta loksun näyttäisi saavan toimituksineen hintaan 84,65e vilkun reikä valmiina. Olisiko istuvampi, kun on bemarin osiin erikoistunut? Ajattelin vaan Motonettia, että olis ehkä helpompi palauttaa, jos ei sovi paikalleen. Mahdollisimman hyvään kuitenkin pyrin, kun ei ole varsinaisesti käyttöauto.

                Comment

                • Janzki
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2005
                  • 4947
                  • Lohja

                  #38
                  Kyllä nuo nyky Taiwanin tarvikelokasuojat istuu juuri niin päin p*rsettä kuin olettaa saattaa. Materiaalivahvuus vrt. originaali on myös jotain ihan muuta..Noita tarvikkeita muokkaa paikalleen ihan vaikka käsin.
                  Klokkerholm toki erikseen, mutta maksaa melkeen orkkiksen verran jo.


                  Myynti / Käyttis tms. pommiin = tarvike
                  Harraste / hyväkuntoinen auto jota meinaa pitää jatkossakin = orkkis
                  Sähköposti.
                  IG: janzki_

                  Comment

                  • BiltemaMotorWork
                    Bimmer Fanatic
                    • Apr 2013
                    • 460
                    • Joensuu

                    #39
                    Konepeltiin verrattuna hieman ylempänä, ei nopeasti katsottuna edes huomaa. Ja sit se kylkipokkaus mikä jatkuu vielä ovessakin niin ei ole ihan kohdallaan, sen huomaa melko hyvin. Samaan paikkaan se kuitenkin meni kuin missä edellinen oli. Ja kyllä motonetin lokarissa oli vilkun paikka valmiina.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎