Originally posted by [BMW]

View Post

2.8 vääntää niin paljon alempaa ja onhan se hieno ominaisuus matka-ajossa. Annoin ehkä ymmärtää väärin mitä tarkoitin, lähinnä siitä oli kysymys että moni väittää että 2.8 kone on taloudellisempi kuin 2.5 ja minä olen siinä asiassa erimieltä!
 2.8 vääntää niin paljon alempaa ja onhan se hieno ominaisuus matka-ajossa. Annoin ehkä ymmärtää väärin mitä tarkoitin, lähinnä siitä oli kysymys että moni väittää että 2.8 kone on taloudellisempi kuin 2.5 ja minä olen siinä asiassa erimieltä!Itse lähdin omalla muovilla matkalle ja tankkasin tankin niin piripintaan kun pysty. Ajoin omalla 325IA:lla 720km matka-ajoa(keskinopeus 89km/h) ja määränpäässä sain menee 50,4l tankkiin!
 Jokainen voi laskea keskikulutuksen siitä!
 Jokainen voi laskea keskikulutuksen siitä! Tiedä sitten kuinka paljon ero tosiaan on manuaalin ja automaatin välityksillä kun aletaan vertaileen kulutuksissa mutta tuo tomaatti on kyllä pikkuruokainen!?:think
 Tiedä sitten kuinka paljon ero tosiaan on manuaalin ja automaatin välityksillä kun aletaan vertaileen kulutuksissa mutta tuo tomaatti on kyllä pikkuruokainen!?:think

Comment