Itselleni tulee kohtapuoliin aiheelliseksi vaihtaa kytkin, kyselisinkin että tarvitseeko sen takia purkaa pakoputkia, kardaania sekä suojapeltejä pois? Vai riittääkö että ottaa kardaanin ja laatikon välisen kuminivelen pois ja työntää kardaania taaksepäin, niin saa puotettua laatikon pois.
Niin ja minkälaisia mahtaavat olla nämä KL-varaosan myymät kytkinpaketit joilla on hintaa 188e, alkuperäisiä? Entäpä mistä voisi kysellä synkronointirenkaita, itselläni ruksahtaa ilkeästi kun vaihtaa vitoselle hiemankin nopeammin/rajummin.
Niin ja minkälaisia mahtaavat olla nämä KL-varaosan myymät kytkinpaketit joilla on hintaa 188e, alkuperäisiä? Entäpä mistä voisi kysellä synkronointirenkaita, itselläni ruksahtaa ilkeästi kun vaihtaa vitoselle hiemankin nopeammin/rajummin.
Comment