zJarkin vauhtipyörän ja 535:sen kytkinpaketin asennus parhaillaan kesken ja vähän ihmetyttää uskaltaako sen laittaa nippuun. Mikäli mittasin oikein on paineasetelman haarukat noin 10mm lähempänä keulaa kun vakiossa. Tämähän käy järkeen kun paksu kaksoismassa korvataan laihemmalla kiinteällä vauhtiksella. 535:sen kytkinpaketissa näyttäisi olevan aivan samanlainen painelaakeri kun autossa oli kiinni jo aiemmin. Tämän perusteella kytkimen haarukka joutuisi olemaan selkeästi erilaisessa asennossa kun aiemmin.
- Riittääkö haarukan liikevara tässä tapauksessa?
- Entä työsylinteri, ottaako se ns. löysät pois haarukasta vai jääkö sekin löysäksi?
- Tarvitseeko haarukka vaihtaa myös 535:sen osaan?
Eli miten porukat on näitä asennelleet? Nippuun vaan vai onko joku pahasti pielessä?
- Riittääkö haarukan liikevara tässä tapauksessa?
- Entä työsylinteri, ottaako se ns. löysät pois haarukasta vai jääkö sekin löysäksi?
- Tarvitseeko haarukka vaihtaa myös 535:sen osaan?
Eli miten porukat on näitä asennelleet? Nippuun vaan vai onko joku pahasti pielessä?
Comment