Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sähkölasin moottori E36

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nöpö
    Newbiemmer
    • Jun 2006
    • 3
    • Kajaani

    Sähkölasin moottori E36

    Mulla on coupe E36 ja lasihan nousee tiivisteen sisään kun oven vetäisee kiinni ja taas laskeutuu kun aukaisee. Nyt on semmonen ongelma kun nuin ei tapahdu. Onko se sähkölasin moottori menny vai miten se toimii. Lasi kyllä toimii napista ihan normaalisti mutta ylöspäin nostettaessa moottori ääntää kyllä melko pahasti .
  • Neutrone
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 1320
    • Tampere

    #2
    Originally posted by Nöpö View Post
    Mulla on coupe E36 ja lasihan nousee tiivisteen sisään kun oven vetäisee kiinni ja taas laskeutuu kun aukaisee. Nyt on semmonen ongelma kun nuin ei tapahdu. Onko se sähkölasin moottori menny vai miten se toimii. Lasi kyllä toimii napista ihan normaalisti mutta ylöspäin nostettaessa moottori ääntää kyllä melko pahasti .
    Moottori sieltä on menossa, ellei toi ääntely sitten oo naksuntaa tms mikä tulis hissimekanismista? Joka tapauksessa itellä autto vähäks aikaa kun putsas sen ikkunamekanismin paskasta, mutta melkosta tekohengitystähän se on ja loulta sen moottorin joutu vaihtaan.
    F10 530d semiVOLL
    ex. E90 320d M-Sport '06
    ex. E39 523i M-Sport '00
    ex. E36 325i Coupe '92
    ex. E30 316i '89



    Comment

    • Nöpö
      Newbiemmer
      • Jun 2006
      • 3
      • Kajaani

      #3
      Joo ei nakuta. Otin ovipahvin pois niin kyllä se ääni tulee siitä moottorista. Mutta kun tuo lasi ei nouse kun oven laittaa kiinni niin sitä mietin jotta mistä se tunnistaa jotta ovi on kiinni. Onko siinä moottorissa sitten joku anturi vai missä se on. Sitä minä vain jotta onko siinä sitten joku muuki vialla kuin se moottori.

      Comment

      • Cesium
        Bimmer Fanatic
        • May 2007
        • 561
        • UAE

        #4
        lukossa on minikytkin

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎