M-sport alustahan on vakiosta 15-20mm matalempi, ja sanotaan että "standardi" iskari pelaa max.40mm madalluksella. Tuosta kun arvioidaan niin max. madallus M-iskarille vois olla siinä 55-60mm. 85mm madallus menee tuosta vielä 25mm yli.
Voihan sitä tietysti koittaa, mutta epäilen suuresti että ei toimi. Jos iskarien tulevalla käyttöiällä ei ole väliä, niin äkkiähän kolmekutosesta etutolpat irrottelee ja vaihtaa sit vanhat jos ei pelaa.
Ps. Ajattelit sitten aloittaa cäbin madaltamisen tälleen maltillisesti!
530d GT F07 2010
325i E30 Cabriolet 1987
Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007
Eipä kyllä vakioiskarit mielestäni toimi edes 40mm madalluksella vaikka kaikki niin sanovat. Aika hirveetä ajaa tommoset. Noilla m-sprotin lyhyemmillä vois EHKÄ mennä 40mm, mutta ei kyllä millään 85mm.
Voisin veikata, että aivan vituiks menee ainakin ajo-ominisuudet. Sitten kun sun autos on vielä cäbi, toi ei oo missään tapauksessa järkevää. Liian jäykällä alustalla saa pilattua koko korin.
Jees se käyttöikä oli tiedossa ettei tule olemaan pitkä. Aattelin vaan kysystä että onko jollain muulla ollu tollanen setti alla. Nimittäin nämä olivat m-tech iskareilla varsutetussa autossa kiinni kun tuli auto saksanmaalta. Voishan sitä kokeilla ja sit ku vituttaa nii ostaa ne säädettävät tolpat kun lakkaa köyhtymästä
Köpi kauanko menee kun jouset vaihtaa?
Ei se oo siitä menemisestä kii. Varmasti ne saa paikalleen. Ongelma onsiinä että pilaat autosi niillä ja pahimmillaan saat murtumia auton koriin. Avon kori kun on muutenkin kovemmassa rasituksessa.
No joo siis meneehän ne sinne. Mutta mutta, No katotaan sitten tollasia 60mm madaltavia jousia mitä ne sanoo Myyntiin tulee sitten -85mm jouset etu sekä taka jos joku tarvittee?
No eipä tuo 85mm mikään mahdoton madallus ole, vaikka toki paljon onkin
Ei se kori siitä rikki mene, toki joutuu kovemmalle rasitukselle mutta esim. poikkituen lisäämällä parantaa kestävyyttä hyvinkin. Varovasti kannattaa toki ajella, kunnon kuoppaan kun paukkaa lujaa niin toki menee rikki.. "kaiken saa rikki"
Toi -60mm madallus kuullostaa paljon järkevämmältä ja on varmasti loppupeleissä paremman näkönenkin kun -85mm (no joo makuasia). Jostain kans lukenu että noi cabrion korit kestää noita madalluksia heikommin. Onko muuten se sininen 318i cäbi 16" MilleMiglioilla sun?
todellinen 85mm madallus e36:ssa tarkoittaa sitä, että auto lepää jo iskareitten pohjaanlyöntikumien varassa ja taitaa olla ihan sama siinä vaiheessa mitkä iskarit siellä on alla. järkevin vaihtoehto olis varmaan -50-60mm jouset ja lisäksi madaltavat jousilautaset, jos lisää madallusta haluaa. tai sitten kerrasta säädettävä alusta, kun ei nekään enää kalliita ole...
Comment