Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 perä laskee painosta liikaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kapanos
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2006
    • 1394
    • Kirkkonummen Westend

    e36 perä laskee painosta liikaa

    ......
    Last edited by Kapanos; 30-10-2009, 22:58.
    E30 M50tic -90
    E34 M5 -90
    E91 325d M-sport -07
    Ford F100 -53 LS edition
  • jarci
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2006
    • 783
    • Sawo

    #2
    kyllä sen korkeus/jäykkyys säädettävällä saat parhaimmaks, pistät vaikka pelkästään taakse..

    tai entä jos subbarit viskais pois jytisemästä, tai vähän kevyempii vaihtelis
    Last edited by jarci; 16-04-2008, 01:38.
    Nykyisin mennään X3 E83

    Comment

    • Kapanos
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2006
      • 1394
      • Kirkkonummen Westend

      #3
      ..........
      Last edited by Kapanos; 30-10-2009, 22:58.
      E30 M50tic -90
      E34 M5 -90
      E91 325d M-sport -07
      Ford F100 -53 LS edition

      Comment

      • jyrbba69
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2008
        • 2394
        • Kouvola

        #4
        Subit vaan vittuun, saa sen kontin johonkin oikeesti hyödylliseen. Vaik kaappaa ihmisii sinne
        2015 AMG GTS
        -----------------------------

        www.fotomonza.com kamerat ja tarvikkeet. Forumilaisille erikoishinnat!
        [email protected]

        Comment

        • jeps
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 1986
          • Espoo

          #5
          Kulkee autoki paljon paremmin ku ei oo täynnä romua takakontti
          Loppuen lopuks sydämmeen mahtuu vaan yks ämmä

          Comment

          • Kapanos
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2006
            • 1394
            • Kirkkonummen Westend

            #6
            Last edited by Kapanos; 30-10-2009, 22:59.
            E30 M50tic -90
            E34 M5 -90
            E91 325d M-sport -07
            Ford F100 -53 LS edition

            Comment

            • ockelbo4500
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2007
              • 923
              • Sotkamo--Oulu

              #7
              Eli sulla on vaan omasta mielestäsi liian matala se auto takaa. Ilmeisesti se ois siis lähes yhtä kentässä ilmankin niitä hifejä, joten eiköhän vaihtoehtona liene joko hieman vähemmän madaltavien jousien vaihtaminen taakse tai sitten jonkilaisten korotuspalojen tekeminen.
              Onkohan E36:een ollu saatavana jonkinlaista tehtaan Rough Road Package-sydeemiä, joka ilmeisesti ainakin E34 ja E39- koreihin on ollut saatavana lisävarusteena. Siinähän ilmeisesti korotusta on tehty vain sellaisella joustintuen päähän tulevalla korotuspalalla. No E36:ssa taitaa takana olla erilliset jouset ja iskarit joten se korotuspala pitäs olla siellä jousen päätykumin alla.
              BMW E84 X1 18dXdrive -14

              Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
              Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
              Ex, E46 320 d Touring -01
              Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special

              Comment

              • Kapanos
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2006
                • 1394
                • Kirkkonummen Westend

                #8
                ..........
                Last edited by Kapanos; 30-10-2009, 22:59.
                E30 M50tic -90
                E34 M5 -90
                E91 325d M-sport -07
                Ford F100 -53 LS edition

                Comment

                • ockelbo4500
                  Bimmer Fanatic
                  • Mar 2007
                  • 923
                  • Sotkamo--Oulu

                  #9
                  No ei ollut tarkoitus nyt loukata mitenkään. Mielestäni 1cm on kuitenkin aika vähän. Oma autoni(e34 touring) näytti (näyttää) takaa hieman liian matalalta ja tein jousen alapäähän noin 1cm korotuslevyn. No mielestäni edelleen hiukka matala takaa, eli visuaalinen vaikutus oli mielestäni pieni. No Asia voi eri autossa olla hyvinkin erilainen ja jos auto mielestäsi liian matala niin asialle on pakko tehdä jotain. Takakenossa oleva auto kun näyttää yleensä aika väsähtäneeltä.
                  Mutta asiaan eli ihan muussa yhteydessä netissä tuli vastaan semmonen että Weitec tekee jonkinlaisia Spring Distance kittejä.Kannattaa tutkia asiaa tarkemmin Weitecin sivuilta ja tässä vastaani tullut nettisivu.

                  Siitä kattelemaan löytyykö sopivaa sarjaa. Ja ei ole omia kokemuksia noista, joten joku vois kertoa jos on kokeillut.
                  BMW E84 X1 18dXdrive -14

                  Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
                  Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
                  Ex, E46 320 d Touring -01
                  Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special

                  Comment

                  • Remotion
                    Bimmer Enthusiast
                    • Mar 2003
                    • 15225
                    • Ajamisen Iloa

                    #10
                    Eteen vaa 1,5cm madaltavat jousilautaset niin saat yhtä tanaan keulankin. Problem solved. Jos hankaa renkaat niin sitten vähän kaarille kyytiä tai vanteet eri et:llä.
                    Z3 coupé individual

                    F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                    E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                    Comment

                    • Kapanos
                      Bimmer Enthusiast
                      • Dec 2006
                      • 1394
                      • Kirkkonummen Westend

                      #11
                      Alan kallistumaan säädettävän sarjan puoleen, eli korkeus ja jäykkyys säädettävä hakusessa.. KW 3 olisi mielessä.. :think

                      Sillähän sitä perää saisi hilattua sen sentin ainakin ylöspäin ja vastaavasti keulaa alaspäin.
                      E30 M50tic -90
                      E34 M5 -90
                      E91 325d M-sport -07
                      Ford F100 -53 LS edition

                      Comment

                      • MarQu
                        Moderator
                        • Mar 2006
                        • 5517
                        • Vaasa

                        #12
                        Bemu2000 myi mun mielestä hyvän setin mulle. edessä korkeussäädettävä ja takana -30mm jouset+iskarit. Tuli ihan hyvän näköseks ja hintakaan ei päätä huimaa. Jos haluut nykysellä nostaa perää/pitää sen siinä osta cabrion takajouset niissä on isompi jousivakio"tjsp" eli jäykemmät.
                        sigpic

                        Comment

                        • bandit
                          Bimmer Fanatic
                          • Sep 2002
                          • 489
                          • oulu

                          #13
                          vaiha h&r valmistamat cabrioletin jäykemmät takajouset! nii ei laahaa enää!
                          NHF- Nerd Home Function

                          Comment

                          • Kapanos
                            Bimmer Enthusiast
                            • Dec 2006
                            • 1394
                            • Kirkkonummen Westend

                            #14
                            Kiittivinkeistä, taidan silti kallistua säädettävään sarjaan joka nurkkaan. Ihan mielenkiintoa kohtaan ja saapahan ainakin tarpeeksi tonttiin keulasta ja perästä ylös
                            E30 M50tic -90
                            E34 M5 -90
                            E91 325d M-sport -07
                            Ford F100 -53 LS edition

                            Comment

                            Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍
                            👎