Tuossa aamulla kun katselin öljytikkua niin öljyssähän oli sellainen kermanvärinen juova... Jäähdytysnesteen pinta oli jonkun verran alle alarajan mutta siitä on aika kauan kun olen sen viimeksi tarkistanut, joten en osaa sanoa paljonko se on vajentunut. Ei kai vain ole kansi paskana? Lämmöt nousevat aivan normaalisti sinne, minne pitääkin ja sisällekin pukkaa lämmintä ilmaa. Koneen käydessä neste jonkin verran kupli paisuntasäiliössä mutta ei yrittänyt tulla pihalle. Kun tarkastin öljyt kuumasta koneesta, se näytti ihan normaalilta.
Autolla on kyllä ajettu paljon pätkäajoa, 5km mittaista työmatkaa mutta esim. eilen yli 100km että voisiko siellä nyt olla niin paljon kosteuttakaan... Öljykorkissa oli vähän keltaista paskaa.
Mitäs seuraavaksi? Ilmeisesti kannattaisi käyttää jäähdytysnesteen pakokaasutestissä. Jos se on kansi mikä on paskana, niin ilmeisesti paljon alle 1000 euron siitä ei täällä pohjoisessakaan selviä...
Autolla on kyllä ajettu paljon pätkäajoa, 5km mittaista työmatkaa mutta esim. eilen yli 100km että voisiko siellä nyt olla niin paljon kosteuttakaan... Öljykorkissa oli vähän keltaista paskaa.
Mitäs seuraavaksi? Ilmeisesti kannattaisi käyttää jäähdytysnesteen pakokaasutestissä. Jos se on kansi mikä on paskana, niin ilmeisesti paljon alle 1000 euron siitä ei täällä pohjoisessakaan selviä...
Comment