Moi,
Apuja tarvitaan.
E36:ssa (Coupe, jos väliä) on kuskinpenkin lattiakiinnikkeiden keskilinja eri linjassa ratin kanssa. Siis siksi, koska vakiopenkissä on ne hantaakit siellä oven välissä.
Kysymys: montako milliä lähempänä kardaanitunnelia, eli auton keskilinjaa, ovat istuimen oikeanpuoleiset lattiakiinnikkeet verrattuna ohjausakseliin? Mittaus siis vaikka ratin keskiöstä luotinarulla lattiaan, ja sitten sen pisteen kautta vedetään auton suuntainen viiva, ja mitataan viivan etäisyys oikeanpuoleisten penkinkiinnikeruuvien keskelle.
Ollaan siis koneistamassa kilpa-auton istuimelle jalkaa, kun Sparcon tehdasjalka osoittautui täydeksi sekundaksi. Ei istunut autoon, eikä keskittänyt penkkiä, eikä ollut ilmainen. Kilpuri ei ole nyt itsellä käsillä, joten siksi tässä apuja haetaan että saisi penkinjalan mahdollisimman tasan oikein. Suunnilleen mitta mulla onkin.
Oikeasta vastauksesta pääsee vapaisiin harjoituksiin kilpa-auton kyytiin. Kiitos!
Apuja tarvitaan.
E36:ssa (Coupe, jos väliä) on kuskinpenkin lattiakiinnikkeiden keskilinja eri linjassa ratin kanssa. Siis siksi, koska vakiopenkissä on ne hantaakit siellä oven välissä.
Kysymys: montako milliä lähempänä kardaanitunnelia, eli auton keskilinjaa, ovat istuimen oikeanpuoleiset lattiakiinnikkeet verrattuna ohjausakseliin? Mittaus siis vaikka ratin keskiöstä luotinarulla lattiaan, ja sitten sen pisteen kautta vedetään auton suuntainen viiva, ja mitataan viivan etäisyys oikeanpuoleisten penkinkiinnikeruuvien keskelle.
Ollaan siis koneistamassa kilpa-auton istuimelle jalkaa, kun Sparcon tehdasjalka osoittautui täydeksi sekundaksi. Ei istunut autoon, eikä keskittänyt penkkiä, eikä ollut ilmainen. Kilpuri ei ole nyt itsellä käsillä, joten siksi tässä apuja haetaan että saisi penkinjalan mahdollisimman tasan oikein. Suunnilleen mitta mulla onkin.
Oikeasta vastauksesta pääsee vapaisiin harjoituksiin kilpa-auton kyytiin. Kiitos!
Comment