Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 Cabrioletin osto ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vklnuppi
    Newbiemmer
    • May 2008
    • 3

E36 Cabrioletin osto ?

Tuollainen on alkanut kiinnostaa. Lähinnä kutoskoneella eli käsittääkseni tämä rajaa vaihtoehdot 320,325 ja 328 malleihin ?

Kaikki tieto on tervetullutta mitä mahdollisia remontteja on tiedossa yli 100tkm ajetulla ja mitä olisi syytä katsoa tarkkaan ostoa tehdessä ? Ei ole ennen ollut takavetoa

Alla olevaa olen alustavasti katsellut. Hieman epäilyttää tuo keulan muokkaus E46 lookkiin (kolaroitu? ja onko tuo tuollaista sisustaa saanut alkuperäisenä ?

Rahaa ajattelin sijoittaa tuon 13-14Keuroa max.
    Last edited by Vklnuppi; 21-05-2008, 19:53.
  • Veltsu
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2005
    • 886
    • Varkaus

Tuohon hintaan katselisin ennemmin jotain tämän tyylistä.
    Tuossa sun linkissä oleva avo on kyllä hieman rytön näköne.

- Vanteet
    - kidukset lokareissa
    - Neljät putket
    - Keula on irstaan näköne

Niin ja sellaista autoa ei ole olemassakaan jossa ei vikoja tulisi joskus vastaan.
    Ei se bemari niin erikoinen ole etteikö sellaista ostaa uskaltaisi

Comment

• ässä lavaan
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 1717
      • Savo

hintasi rajaa M3 pois, 6-kone löytys sieltäkin. katon kunto, millo vesi+bensapumput vaihdettu, yleinen huoltohistoria, vanos, yleinen kunto kannattaa kahtoo.. nick bimmerE34 olisi hyvä myynnissä, meikän entinen linkissäsi olevaa en ostasi tohon hintaan..
      E91

Exät:
      E36 325i -93 Cabriolet
      E36 325i -93 Cabriolet "Kerscher"
      E36 325i -91 Sedan
      E30 325i -85

Comment

• Vklnuppi
        Newbiemmer
        • May 2008
        • 3

Ajattelin lähinnä että mitä suurimpia vikoja on helppo karsia ja minkälaisiin kuluihin pitää varautua. Mulla ei sinänsä ole koneen koolla väliä. Kuhan olisi kutonen ja mahd. pieni kulutus (mahdoton yhdistelmä ) Eli tehoilla ei niin väliä, kuhan liikkuu normi henkilöauton tahtiin.

Miten iso homma tuo E36->E46 konversio on ? Pakko myöntää että tuollainen keula näyttää n. 100x paremmalta kuin orggis E36.

Comment

• kwager
          Newbiemmer
          • May 2008
          • 1

Mites olis Z3 Roadster

Mä olen aikeissa luopua Z3:stani, jonka toin maahan muuttoautona n 3 vuotta sitten. Se nyt ei ihan M ole, mutta 2,8 litran 6-kone kuitenkin. Vuosimalli on 98 ja sillä on ajettu vain 53 tuhatta, joten melkein kaikki 200 hp on vielä jäljellä

Mä olen laittanut sen nettiautoon ja keltaiseen pörssiin hinnalla 21 900, mutta siinä on varmaan vielä neuvoteltavaa. Autossa on kaikki lisävarusteet, mitä tehtaalta saa. Jos tollanen yhtään kiinostais..

Comment

• bemu2000
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 17799
            • Jämsä

Originally posted by Vklnuppi View Post
            Ajattelin lähinnä että mitä suurimpia vikoja on helppo karsia ja minkälaisiin kuluihin pitää varautua. Mulla ei sinänsä ole koneen koolla väliä. Kuhan olisi kutonen ja mahd. pieni kulutus (mahdoton yhdistelmä ) Eli tehoilla ei niin väliä, kuhan liikkuu normi henkilöauton tahtiin.

Miten iso homma tuo E36->E46 konversio on ? Pakko myöntää että tuollainen keula näyttää n. 100x paremmalta kuin orggis E36.

eikai siihen ollu kun pelkkä e46 m3 puskuri vaihdettu. 328i on tehon ja kulutuksen kannalta varmasti paras vaihtoehto varsinkin raskaaseen cabrioon. vanhemmat 320i:t ja 325i:t vie enemmän bensaa mitä tuo 328i...
            TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
            Vanteet edullisesti
            Nostureita ja rengaskoneita

Comment

• JukkaH
              Bimmer Rookie
              • Jan 2005
              • 117
              • Helesinki

Originally posted by Vklnuppi View Post
              Tuollainen on alkanut kiinnostaa. Lähinnä kutoskoneella eli käsittääkseni tämä rajaa vaihtoehdot 320,325 ja 328 malleihin ?

Kaikki tieto on tervetullutta mitä mahdollisia remontteja on tiedossa yli 100tkm ajetulla ja mitä olisi syytä katsoa tarkkaan ostoa tehdessä ? Ei ole ennen ollut takavetoa

Alla olevaa olen alustavasti katsellut. Hieman epäilyttää tuo keulan muokkaus E46 lookkiin (kolaroitu? ja onko tuo tuollaista sisustaa saanut alkuperäisenä ?

Rahaa ajattelin sijoittaa tuon 13-14Keuroa max.

Kyllä on saanut sisustaa alkuperäisenä varustelistasta ruksimalla, itsellä samanlainen yhdistelmä mutta sinisellä keskiosalla! Katotn kunto ja toiminta kannattaa tsekata(luonnollisesti), ei noi cäbit muuten ihmeellisesti poikkea normaaleista! Koitahan löytää hyvä yksilö
              Linkin avon unohtaisin, on vähän räpelletyn näkönen tohon hintaan!!
              330d M-Sport touring

ex.Z3 2.8 roadster Individual -99
              Ex.- 320iA Cabriolet M-Sport Individual -98
              http://www.btcf.fi/forum/showthread....ighlight=320iA

Comment

• Vklnuppi
                Newbiemmer
                • May 2008
                • 3

Originally posted by bemu2000 View Post
                eikai siihen ollu kun pelkkä e46 m3 puskuri vaihdettu. 328i on tehon ja kulutuksen kannalta varmasti paras vaihtoehto varsinkin raskaaseen cabrioon. vanhemmat 320i:t ja 325i:t vie enemmän bensaa mitä tuo 328i...
                Eikös tuossa ole erilainen konepeltikin ? Nuo "munuaiset" kiinni pellissä ja valot+vilkut eri malliset (?)

Miten suuri kulutuksinen tuollainen muuten on ? Jos jollain on painoa tiedossa niin sekin on tervetullutta tietoa.

Muistaakseni joskus sedania katsellessa puhuttiin että noisa 2.5 koneissa olisi suuriakin eroja kestävyyden suhteen ?

Paljonko noille on paljon ? 200tkm ?
                Last edited by Vklnuppi; 22-05-2008, 13:16.

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎