Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 325 -92 kay viidellä ja nakuttaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • K.S.
    Bimmer Fanatic
    • May 2006
    • 649
    • Espoo

    #16
    Originally posted by E36 325 Coupe View Post
    Puristukset mitattu. 1-4 puristukset oli 12-13 välillä ja vitosessa 6 ja kutosessa 2!!! Eli meinaako tämä pako venttiilejä? Vituttaa... Vajaa kuukausi ollu bemari ja heti räks!!! Kuinkahan kallis remontti eessä... Ite pystyn kyllä kannen purkamaan ja ventiilit vaihtamaan mutta onkohan jotaki muutaki menny?
    Ehkäpä kannentiiviste palanut vitosen ja kutosen välistä..
    yläpääntiivistesatsi maksaa ehkä n.100-200eur Kannenpultit 40eur... Kansi kannattaisi tosin työstää samalla läpi
    Last edited by K.S.; 24-06-2008, 19:09.

    Comment

    • mauo
      Bimmer Rookie
      • Oct 2005
      • 70
      • Järvenpää

      #17
      Originally posted by K.S. View Post
      Ehkäpä kannentiiviste palanut vitosen ja kutosen välistä..
      yläpääntiivistesatsi maksaa ehkä n.100-200eur Kannenpultit 40eur... Kansi kannattaisi tosin työstää samalla läpi
      Niinpä, kannen tiiviste melkeimpä 100 varmaan menny... ei olis ensimmäinen! eli pipo purkuun vaan...
      e34 520i
      e36 M3
      e30 320i
      e21 320
      e28 520i
      e21 316
      e36 325i
      e30 316i

      Comment

      • E36 325 Coupe
        Newbiemmer
        • Jun 2008
        • 7

        #18
        Jep! Onkohan aivan pakollinen se kannen työstäminen? Alotin tänää purkamisen.. Saa nähdä kauan kestää. En oo moisesta kantta auki kertaakaan käyttäny... Pitäs saada pirssi liikkeelle äkkiä!

        Comment

        • mauo
          Bimmer Rookie
          • Oct 2005
          • 70
          • Järvenpää

          #19
          Originally posted by E36 325 Coupe View Post
          Jep! Onkohan aivan pakollinen se kannen työstäminen? Alotin tänää purkamisen.. Saa nähdä kauan kestää. En oo moisesta kantta auki kertaakaan käyttäny... Pitäs saada pirssi liikkeelle äkkiä!
          Kyllä se kannattaa käyttää koneistamolla kun kerran on irti, se on väärä paikka säästää... Jos ei vanos niin ei mikään paha jobi, mut jos vanoksella niin teettää hiukan enemmän duunia...
          e34 520i
          e36 M3
          e30 320i
          e21 320
          e28 520i
          e21 316
          e36 325i
          e30 316i

          Comment

          • Aazu
            Bimmer Rookie
            • Jun 2007
            • 182

            #20
            Kysästääs tässä nyt.

            Eli tyhjäkäynnillä kuuluu kuskin oven ollessa auki ihan hiljainen "nap nap nap" moottorista. Kierrokset vaikuttavat ääneen, mutta ei ole aivan säännöllinen eli välillä voi jäädä yksi "nap" välistä.

            Tehot ovat tallessa ja ei muutenkaan mitään ongelmaa, mutta mistä tuo ääni voi tulla? Voiko puola pitää tälläistä ääntä?

            Ja se lähinnä kiinnostaa, että suoritetaanko joka nyrkkipajalla tuota moottorin puristuksien mittausta, vai pitääkö viedä merkkiliikkeeseen? Mitä kyseisestä jobista veloitetaan?

            Comment

            • Jonsku
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2002
              • 4645
              • Tuusula

              #21
              Originally posted by Aazu View Post
              Ja se lähinnä kiinnostaa, että suoritetaanko joka nyrkkipajalla tuota moottorin puristuksien mittausta, vai pitääkö viedä merkkiliikkeeseen? Mitä kyseisestä jobista veloitetaan?
              Kyllä jokaisesta nyrkkipajasta pitäisi puristuspainemittari löytyä, eipä tuollainen montaa kymppiä kaupassa edes maksa.

              Eipä tuosta yli 50e:tä pitäisi missään joutua maksamaan.
              - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

              ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
              ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
              ex. Alpina D10 Touring #33/94
              ... and many more

              Comment

              • quisma
                BTCF Member
                • May 2005
                • 385
                • Toijala

                #22
                [QUOTE=Aazu;1274909]Kysästääs tässä nyt.

                Eli tyhjäkäynnillä kuuluu kuskin oven ollessa auki ihan hiljainen "nap nap nap" moottorista. Kierrokset vaikuttavat ääneen, mutta ei ole aivan säännöllinen eli välillä voi jäädä yksi "nap" välistä.

                Tehot ovat tallessa ja ei muutenkaan mitään ongelmaa, mutta mistä tuo ääni voi tulla? Voiko puola pitää tälläistä ääntä?
                QUOTE]


                Kyllä puola(t) voi pitää napsuttavaa tai kolisevaa ääntä. Eräässä aiemmassa m50 -moottorisessa kulkineessani vuosi venttiilikopan tiiviste yhden tulpankolon täyteen öljyä, jolloin kyseisen tulpan puola rupes pitään selvästi erottuvaa kolkotusta. Kuivaaminen vei kolkotuksen heti pois. En itsekään kyllä tätä uskois, mutta nähty ja koettu
                e46 325ci cabrio m-sport2

                Ex: e46 320da touring -04
                e36 325i m50b28 - No turbo shit, just shit.
                e39 528ia -96
                e34 525i -92
                e30 320i touring -88
                e36 328i coupe -97
                e36 325i -91

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎