Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 325 kiertää hulluna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mizter
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2006
    • 245
    • Turku

    #16
    itse joskun edelliseen e36 325:seen laitoin schnitzerin lastun jolla rajoitin siirty tasan 7000rpm ja hetken aikaa kun sitä kiihdytyksissä polki sinne rajottimen tuntumaan alko venttiilinnostajat naputtamaan. nämä hydrauliset ei meinaan tunnu kestävän noita "ylikierroksia". kaverilla sama juttu.

    vittumainen ääni ja hydraulinostajat maksaa tarvikkeena 20€x24=480€ + vaihtotyö ellei itseltä luonnistu, niin voisin suositella ettei joka päivä etsi sitä rajotinta, varsinkaan ellei vielä naputtele.

    ja tuli muuten kyseinen auto penkitettyä lastun kanssa ja suurin teho tuli n.6000rpm kohdalla ja teho muuten oli 192,5hp eli ei tuo lastun vaikutus kovin suuri voinut edes olla. olen siitä lähtien jättänyt lastut ostamatta.
    Impreza WRX STI Vers.IV -99


    ex: e36 325i cabrio -94
    ex: e34 520i -88
    ex: e30 316 -86
    ex: e34 M5 -89
    ex: e36 325i -91
    ex: e36 320i -92

    Comment

    • quisma
      BTCF Member
      • May 2005
      • 384
      • Toijala

      #17
      Koneessa (vanokseton m50) on m52b28 kampi, m50 vanos männät, m50 non vanos kanget, +schrickin nokat (ja pakollinen peltisarja) Penkitys ja ohjelmointi tehtiin Motorbitillä Tuusulassa. Teen autosta lähipäivinä oman threadin showroomiin, johon liitän myös dynokäppyrät, joten tähän ei enempää offtopicia.
      e46 325ci cabrio m-sport2

      Ex: e46 320da touring -04
      e36 325i m50b28 - No turbo shit, just shit.
      e39 528ia -96
      e34 525i -92
      e30 320i touring -88
      e36 328i coupe -97
      e36 325i -91

      Comment

      • metanolman83
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2006
        • 249
        • itä suomi

        #18
        Originally posted by quisma View Post
        Koneessa (vanokseton m50) on m52b28 kampi, m50 vanos männät, m50 non vanos kanget, +schrickin nokat (ja pakollinen peltisarja) Penkitys ja ohjelmointi tehtiin Motorbitillä Tuusulassa. Teen autosta lähipäivinä oman threadin showroomiin, johon liitän myös dynokäppyrät, joten tähän ei enempää offtopicia.
        "Penkitys ja ohjelmointi tehtiin Motorbitillä Tuusulassa"
        miksi siihen on edes tungettu jotain yleislastua jos se kerta on jo ohjelmoitu tuolle tekniikalle penkissä? vai menikö jotain ohi..

        Comment

        • Autobahnboy
          Bimmer Fanatic
          • Apr 2006
          • 400
          • Espoo

          #19
          .....
          Last edited by Autobahnboy; 03-07-2008, 22:31. Reason: OT

          Comment

          • quisma
            BTCF Member
            • May 2005
            • 384
            • Toijala

            #20
            Metanolman83: Siis autoon laitettiin vakiolastu tämän "viritys"lastun tilalle, koska ensimmäinen penkkitulos oli huono ja arvot päin seiniä. Sitten tätä vakiolastua vielä hienosäädettiin ja näin saatiin vielä muutama heponen ulos. Jokohan oli tarpeeksi epäselvästi selostettu?
            e46 325ci cabrio m-sport2

            Ex: e46 320da touring -04
            e36 325i m50b28 - No turbo shit, just shit.
            e39 528ia -96
            e34 525i -92
            e30 320i touring -88
            e36 328i coupe -97
            e36 325i -91

            Comment

            • 426Hemi
              Bimmer Fanatic
              • Jun 2008
              • 621
              • Pälkäne

              #21
              Itsellä tuntuu muuten että olisi sytytysennakkokin hieman pielessä... Moottorijarrulla paukkuu putkessa (ei paljoa mutta ei vissiin normaalia?) ja semmosta lievää nakutusta mielestäni kanssa esiintyy n. 4000rpm-->.

              Vaikuttaako tuo "lastu" tuohon sytytykseen myös esimerkiksi? Alkaa jo olla itsellä paikat että vaihtuu tuo "viri"lastu johonkin muuhun.
              ex: viitisenkymmentä bmw+muut

              Comment

              • mikkomaa
                BTCF Member
                • Apr 2007
                • 336
                • Tuusula

                #22
                Originally posted by quisma View Post
                Koneessa (vanokseton m50) on m52b28 kampi, m50 vanos männät, m50 non vanos kanget, +schrickin nokat (ja pakollinen peltisarja) Penkitys ja ohjelmointi tehtiin Motorbitillä Tuusulassa. Teen autosta lähipäivinä oman threadin showroomiin, johon liitän myös dynokäppyrät, joten tähän ei enempää offtopicia.
                Saako kysyä joko olet suunnitellut pientä tarinaa? Aihe varmasti kiinnostaa monia

                Comment

                • quisma
                  BTCF Member
                  • May 2005
                  • 384
                  • Toijala

                  #23
                  Tekeillä on. Tuntuu siltä, että auto ei ikinä ole semmosessa kunnossa, että kehtaisi ottaa kuvia Mutta täytyy nyt viikonloppuna laittaa raakileekuvia ja tarinaa.
                  e46 325ci cabrio m-sport2

                  Ex: e46 320da touring -04
                  e36 325i m50b28 - No turbo shit, just shit.
                  e39 528ia -96
                  e34 525i -92
                  e30 320i touring -88
                  e36 328i coupe -97
                  e36 325i -91

                  Comment

                  • E36-coupe
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2004
                    • 1099
                    • Ylämylly

                    #24
                    Henkilökohtaisesti en juurikaan kuvia kaipaile vaan ihan tuon tekniikan tarinaa enemmältä..

                    Niissä lastuissa kuitenkin kun nyt on niitä eroja aika paljonkin.. Ei ne paskoja ole, kun ostaa oikeanlaisia..
                    *545i E60 -05*

                    Comment

                    • 426Hemi
                      Bimmer Fanatic
                      • Jun 2008
                      • 621
                      • Pälkäne

                      #25
                      Nyt on vehkeessä vakio-ohjelma kiinni. Toimii koko paketti huomattavasti paremmin ja rajotin sielä n. 6500 missä pitääkin
                      ex: viitisenkymmentä bmw+muut

                      Comment

                      • Lötkö
                        Bimmer Fanatic
                        • Feb 2006
                        • 644
                        • Keskisuomi

                        #26
                        Originally posted by Teemu325i View Post
                        mullakiin on ollut muutama lastu paikoillaan! muutamassa 325i e36, joo se kiertää niillä yli 7200 ei hän noista ole vielläkään mikään hajonnut!!! vaikka onkiin kengitetty tappiin astin!! kylse rajotin löytyy sieltä
                        Toivottavasti en koskaan osta sun entistä autoa

                        Comment

                        • Hammu
                          Moderator
                          • Nov 2006
                          • 3971
                          • Nurmijärvi

                          #27
                          Originally posted by Lötkö View Post
                          Toivottavasti en koskaan osta sun entistä autoa
                          Kyllähän se nyt sen kestää, varsinki ku koneessa on todennäköisesti jotkut viimeisillä viikkorahoilla ostetut +10tkm ajetut lidlin öljyt.

                          Comment

                          • Jonte84
                            Newbiemmer
                            • Sep 2008
                            • 6

                            #28
                            Originally posted by Kape30 View Post
                            Kyllä varmasti selviää... Ja eikä se normi rajotinta vasten kierrättäminenkään hyvää koneelle tee, saatta helposti hypätä ketju hampalla ja sit saattaa tulla rumaa jälkeä...


                            Ennemmin muutama satakierrosta enemmän, kuin rajottimelle paukuttelu...
                            Oisko heittää jotain perusteluita miks se rajotinta vasten paukuttelu tekis koneelle sen huonopaa kuin vastaavat kierrokset muuten?:think

                            Comment

                            • jonne
                              Bimmer Fanatic
                              • Aug 2006
                              • 248
                              • Rusko

                              #29
                              Originally posted by 426Hemi View Post
                              Nyt on vehkeessä vakio-ohjelma kiinni. Toimii koko paketti huomattavasti paremmin ja rajotin sielä n. 6500 missä pitääkin

                              Turhaahan on kiljuttaa vakiokonetta tuhansia kierroksia yli suurimman tehon kierrosluvun. Tunnelmaa se tietysti lisää..
                              Väännöllä ne autot liikahtavat viivalta ja kadunkulmauksesta ja siitä on esim. 328i helvetin hyvä esimerkki
                              Mikä laulaen tulee, se tulee.

                              BMW E39 M5, vm. 2002

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎