Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 316 koneenvaihto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JuhaK
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2004
    • 221
    • Etelä-Suomi

E36 316 koneenvaihto

kertokaahan kun pitäisi moinen operaatio suorittaa mistä tuo kone on helpointa vaihtaa.
    katselin että laatikon kanssa se pitäisi sieltä irti ottaa koska verrattaen huonossa paikassa nuo torxit millä vaihteisto koneessa kiinni on.

mahtaako koneen saada laatikon kanssa vedettyä yläkautta ulos vaiko tiputtaa se alakautta pois?
    kuinka kauan mahtanee koko projekti kestää kuka on ehkä joskus saman homman tehnyt.. olen mäkin räikkää ja lenkkiä joskus kokeillu käyttää

search ei jostain syystä mun koneessa anna mitään tuloksia :(
    850--voimaa kuin Veturissa
  • JD
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2002
    • 1195
    • Espoo

Originally posted by JuhaK View Post
    kertokaahan kun pitäisi moinen operaatio suorittaa mistä tuo kone on helpointa vaihtaa.
    katselin että laatikon kanssa se pitäisi sieltä irti ottaa koska verrattaen huonossa paikassa nuo torxit millä vaihteisto koneessa kiinni on.

mahtaako koneen saada laatikon kanssa vedettyä yläkautta ulos vaiko tiputtaa se alakautta pois?
    kuinka kauan mahtanee koko projekti kestää kuka on ehkä joskus saman homman tehnyt.. olen mäkin räikkää ja lenkkiä joskus kokeillu käyttää

search ei jostain syystä mun koneessa anna mitään tuloksia :(
    Juuri nostin koneen pois ja oli todella helppoa kun purin koko keulan pois, sen jälkeen voi kävellä konehuoneeseen. Kone & laatikko yhtenä nippuna ulos. Kun irrotti kardaanin keskiliitoksen niin kardaaniakin tuli metrin pätkä mukana. Etupuskuri irti siitä rungon päästä niistä neljästä puskuri-iskarin pultista/puoli niin irtoaa helposti.
    Helpoin irrotus ikinä.
    Konepelti oli kiinni koko ajan koska nousee täysin pystyasentoon.
    Last edited by JD; 04-07-2008, 11:30.
    Kaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
    https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/

Comment

• JuhaK
      Bimmer Fanatic
      • Jun 2004
      • 221
      • Etelä-Suomi

näillä mennään...kiitos
      850--voimaa kuin Veturissa

Comment

Working...
      X