Elikä kone tuntuu tehottomalta, alkaa vasta 5000rpm kohdilla viemään silleen kuin kuuluisi jo viedä aikaisemmin. missä voisi vika olla? kaasuvaijeri on tarkistettu, samoin ilmansuodatin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tehot hukassa E36 318iS
Collapse
X
-
on ne vuos sitte luettu eikä löytyny sillonkaan mitään vikaa... kone oli sillonkin yhtä tehoton.Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Comment
-
-
Originally posted by Aksuli89 View Poston ne vuos sitte luettu eikä löytyny sillonkaan mitään vikaa... kone oli sillonkin yhtä tehoton.
Ilmeisesti ei kun et mitään maininnut.
Eli ei muuta kuin kovaa ajoa vaan seuraavakin vuosi.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by Aksuli89 View PostElikä kone tuntuu tehottomalta, alkaa vasta 5000rpm kohdilla viemään silleen kuin kuuluisi jo viedä aikaisemmin. missä voisi vika olla? kaasuvaijeri on tarkistettu, samoin ilmansuodatin.Possuja ja Bemareita
Comment
-
-
Originally posted by illu^^ View PostKierroskone kierroskone, ei se lähdekkään vetemään kun 5000rpm jälkeen. Ala "väännöt" melko onnettomat.
jotain tollasta höpinää olen muualtakin kuullut... parempi kai vaan uskoa ettei se puhise eikä pihise alakierroksilla.
kuulema ralliautotkin alkaa jo vetää tosta 4000 jälkee kunnolla, outoa että toi herää vasta 5-6k rpm kohilla...Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Comment
-
-
Originally posted by Aksuli89 View Postjotain tollasta höpinää olen muualtakin kuullut... parempi kai vaan uskoa ettei se puhise eikä pihise alakierroksilla.
kuulema ralliautotkin alkaa jo vetää tosta 4000 jälkee kunnolla, outoa että toi herää vasta 5-6k rpm kohilla...
Comment
-
-
nyt löytys osa syyllinen. ilmanmäärämittaria oli roplattu vuos sitten että meni pakokaasuista läpi... käänsin about 9 naksuu löysemmälle (rikkaammalle) niin nyt lähtee jo ihan eri tavalla. tuntuu kuin olisi vaihtanu isompaan koneeseen
Tainut olla säädöt aika laihalla ennen??? :think tosin nyt on varmaan rahtusen rikkaalla, kun tyhjäkäynti soutaa hieman.
mikäs se toinen säätö ilmanmäärämittarissa on kun olen nyt sitä isoa rataasta pyöritellyt, mutta siihä vieressä liikkuu jokin muukin "juttu" (kääntyyy aina kun se ilmanmäärämittarin "luukku" aukeaa ja onko jollain tietoa missäkohtaa sen kuuluisi olla kun auto on sammuksissa? nyt on n.5mm varaa säätää pienemmälle. mikä on orkkis kohta tolle?Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Comment
-
-
nyt tuli skruuvattua oikeen ajan kanssa tota ja hyvähän siitä tuli tehot tuli myös alakiekoille, kulutus laski 1-2l satasella jne.,..Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Comment
-
Comment