done! kiits kaikki, oli ne etummaiset puslat
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 318iS -92 Kolinaa, HELP!
Collapse
X
-
F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
onko vika jo selvinnyt? itsellä 320:ssä samansuuntaista vikaa, kääntäessä oikealle jyrkästi kovemmassa vauhdissa alkaa takaa oikealta kuulua pauketta... puslia epäilin aluksi, mutta ei tunnu niistä johtuvan, eikä taka-akselin kiinnityksissäkään tunnu olevan vikaa, joten voisikohan vika olla tuo yllämainittu?- BMW e36 320i -
Comment
-
-
itsellä oli ainaki omasta juurikin ne takarenkaan etupuolella olevat puslat ihan sökönä, kolisti ja hakkas todella lujaa... niistä ei välttämättä päällepäin näe että ne on entiset, itse annoin mennä niin pahaksi että ei autolla enää melkein pystyny ajamaan kun se puolsi niin kovasti.. eli jos puoltaa tai ratti ei ole suorassa niin luulisin että kyseessä on juurikin noi puslat, samalla tietty voi vaihtaa muitakin kun kerrean auton alle menee´08 530d
Ex:
´76 Chrysler New Yorker 400cid "Diamond Black"
´01 330iA
´89 Chevy Van Starcraft
´95 740iA "Oxford Green"
´93 325i
´88 Volvo 740GL
´82 Volvo 244GL
Comment
-
-
Minä vaihdoin talvella vasemmalle puolelle kyseisen puslan ja pari viikkoa sitten oikealle puolelle ja nämä oli normaaleja kumipuslia. vasemmalla puolella ei kolista eikä mitään mutta oikealla puolella kuuluu samanlainen kolina kun entisellä puslalla ja puoltaa todella rankasti ja ratti on vinossa. Voiko olla että olen saanut tiskiltä valmiiksi paskana olevan puslan vai olisiko jossain muualla häikkää?e36 325 coupe vm-92
Comment
-
-
Originally posted by tiainee View PostMinä vaihdoin talvella vasemmalle puolelle kyseisen puslan ja pari viikkoa sitten oikealle puolelle ja nämä oli normaaleja kumipuslia. vasemmalla puolella ei kolista eikä mitään mutta oikealla puolella kuuluu samanlainen kolina kun entisellä puslalla ja puoltaa todella rankasti ja ratti on vinossa. Voiko olla että olen saanut tiskiltä valmiiksi paskana olevan puslan vai olisiko jossain muualla häikkää?Ajellaan: e36 M3 Cabriolet -96
e39 M5
Comment
-
-
Originally posted by Letium View PostE36 318iS Bemmi vm. 92
Elikkäs tuli bemmi hommattua, nätti vehje, mutta perä kolistaa! Apukuskin puolen takarenkaan alueelta kuuluu kolinaa, kylmänä, lämpimänä ja ainakin näissä perusnopeuksissa. 17" alut ja alustasarja löytyy.. Saman puolen jousi paukahtanut pari kertaa kanssa, liittyiskö asiaan tms?.. Erityisesti kolistaa kaupunkiajossa tai kivetyksellä kun muutenkin tärisee, silloin kolina on pahin..
Irrotin putken ja kardaanin välisen suojalevyn, ajattelin että voisi olla syy, ei auttanut, sama kolina jatkui. Irrotin kyseisen renkaan ja tökin paikkoja, ei apua (yllätys sinänsä) :think
Kiitos ja kumarrus, jos joku tän ratkasee, plussaa ohjeista
Tuolta osa nro. 4. Kannattaa laittaa M3 palikat, kun ovat jopa halvempia kuin jotkut tarvikkeet. 20-30e/pr
Tuon vaihto kannattaa aina vaikkei aivan säpäleinä olisikaan, myöskin ulospäin ehjältä näyttävä pusla saattaa kolahdella. Eron uuteen huomaa varsinkin nyjittää autoa kaasulla ja vieläpä käännyttäessä nykimällä korostuu entisestään.
Tietenkin vakaajan koiranluut vaihtaa siinä samalla kun eivät kalliita osia oo.
Sitten tietenkin tuo osa nro. 3. Semmonen liukulaakeri hela.. mikälie. Helppo kattoa onko välystä. Melko kallis osa.
Tietenki ne paljon puhutut iskarin yläpäät. Vissiin lykästäny kun ei oo itellä yhtään hajonnu, jos iskarit vuotaa, ovat vanhat paskat jne. voivat kolista tai tarkemminkin aiheuttaa kolinaa.
E: Tietenki ne jousetki kannattaa kattoaLast edited by Jopi; 15-10-2008, 22:32.Ajellaan: e36 M3 Cabriolet -96
e39 M5
Comment
-
-
Osaisko joku sanoa, mikä se kumiosa iskarinyläpäähän ois motonetistä?
JOUSIJALAN YLÄTUENTA BMW 300-SARJA E36 91--98
McPherson tyyppisen jousijalan tukilaakeri tai tukikumi
316-328 E36 91-- Etuiskarin ylätukilaakeri. . . . . . . . . 18-1583 34.50 ???
300-s E36 91-- Takaiskarin ylätukilaakeri. . . . . . . . . 18-1681 11.50 ???
Oisko oikeilla jäljillä? Sisältäisköhän toi laakeriosa myös sen ns. kumityynyn vai pitääkö hakea muualta?"Well fuck me sideways.."
Comment
-
-
Originally posted by Jopi View PostMitenkäs pyöränkulmien säätö? jos tekämättä niin 100% varmuudella kulmat aivan päin persettä + muut rikkonaiset osat.e36 325 coupe vm-92
Comment
-
-
Originally posted by tiainee View Post:think Voikohan muuten koko taka-akselisto pettää sillee että koko perä muuttaa paikkaa ku mulla näyttäis että koko kori olis heilahtanu enemmän oikean renkaan puolelle vai onko sitten vaan runko väärä?"That's ridiculous! Why would a shark follow a Volkswagen."
Comment
-
-
Originally posted by Nifa View PostTää on ihan bemareiden ominaisuus, "ajajan auto". Nää on lähteneet kallellaan oikealle jo tehtaalta. Jos asiaa epäilee voi tehdä pienen testin, kuski istumaan autoon ja toinen mittaa silloin pyödänkaaresta renkaan napaan etäisyydet. Omassa ainakin korjaa tuon kyseisen asian. Eniten tuossa rasittaa se että erittäin harva liike osaa tehdä asialle mitään (eli latoa sitä 80kg painoa kuskin penkille) ennenkuin alkavat suuntaamaan pyöriä :Pe36 325 coupe vm-92
Comment
-
-
Originally posted by Letium View PostOsaisko joku sanoa, mikä se kumiosa iskarinyläpäähän ois motonetistä?
JOUSIJALAN YLÄTUENTA BMW 300-SARJA E36 91--98
McPherson tyyppisen jousijalan tukilaakeri tai tukikumi
316-328 E36 91-- Etuiskarin ylätukilaakeri. . . . . . . . . 18-1583 34.50 ???
300-s E36 91-- Takaiskarin ylätukilaakeri. . . . . . . . . 18-1681 11.50 ???
Oisko oikeilla jäljillä? Sisältäisköhän toi laakeriosa myös sen ns. kumityynyn vai pitääkö hakea muualta?
Comment
-
Comment