En ainakaan haulla löytäny muutakuin ikivanhoja keskusteluja aiheesta.
Eli moottorina on M50B20 ilman vanosta.
Semmonen on "ongelmana" että auto kerää kiihdyttäessä hyvin hitaasti kierrokset sinne 4000 tonniin, ja alkaa siitä vasta kunnolla vetämään. Mahtaako olla vika vai ominaisuus?
Eli voisiko suuttimet olla tukossa? Auto toimii kyllä muuten ihan hyvin, tyhjäkäyntikään ei seilaa, muuta pikkasen välillä tärähtelee tyhjäkäynnillä, muttei niin paljoa että kierroslukumittarissa näkyisi.
Onko suuttimien irroituksessa jotain erikoista, että voiko sitä itse tehdä? Ja jos suuttimet irrottaa, niin näkeekö niistä että onko ne tukossa? Ja voikohan niitä mahdollisesti iste puhdistaa jollain, vai onnistuuko pelkästään ultraäänipesulla liikkeissä jotka sitä tekee?
LISÄYSTÄ:
Tuli mieleen ainut auton "vika", eli starttuuttaa käyntiin mielestäni vähän vajaan sekunnin enemmän kuin mitä auton normaalisti kuuluisi tarvita käyntiin lähtöön. Ja jos starttaakin ensiksi liian vähän ettei lähdekkään, niin kun starttaa uusiksi niin lähtee saman tien. Voisiko tuokin johtua suuttimista? joskus joku semmostakin veikkausta heitti kun tuosta ongelmasta kyselin.
Ja autoonhan on tehty kaikki huollat ajallaan, eli öljyt, suodattimet, tulpat jne vaihdettu ajallaan, viimeksi muutama tonni sitten. Ja imuvuotojakaan ei pitäisi olla.
Jospa joku osaisi jo auttaa
Eli moottorina on M50B20 ilman vanosta.
Semmonen on "ongelmana" että auto kerää kiihdyttäessä hyvin hitaasti kierrokset sinne 4000 tonniin, ja alkaa siitä vasta kunnolla vetämään. Mahtaako olla vika vai ominaisuus?
Eli voisiko suuttimet olla tukossa? Auto toimii kyllä muuten ihan hyvin, tyhjäkäyntikään ei seilaa, muuta pikkasen välillä tärähtelee tyhjäkäynnillä, muttei niin paljoa että kierroslukumittarissa näkyisi.
Onko suuttimien irroituksessa jotain erikoista, että voiko sitä itse tehdä? Ja jos suuttimet irrottaa, niin näkeekö niistä että onko ne tukossa? Ja voikohan niitä mahdollisesti iste puhdistaa jollain, vai onnistuuko pelkästään ultraäänipesulla liikkeissä jotka sitä tekee?
LISÄYSTÄ:
Tuli mieleen ainut auton "vika", eli starttuuttaa käyntiin mielestäni vähän vajaan sekunnin enemmän kuin mitä auton normaalisti kuuluisi tarvita käyntiin lähtöön. Ja jos starttaakin ensiksi liian vähän ettei lähdekkään, niin kun starttaa uusiksi niin lähtee saman tien. Voisiko tuokin johtua suuttimista? joskus joku semmostakin veikkausta heitti kun tuosta ongelmasta kyselin.
Ja autoonhan on tehty kaikki huollat ajallaan, eli öljyt, suodattimet, tulpat jne vaihdettu ajallaan, viimeksi muutama tonni sitten. Ja imuvuotojakaan ei pitäisi olla.
Jospa joku osaisi jo auttaa
Comment