Auto kiihtyy "aaltomaisesti". Kun siis lähtee kiihdyttämään, auto kiihtyy pykälittäin. Lamda on mitattu ja toimii oikein. Tyhjäkäynnillä kaasua painaessa "miettii" hetken ennen kaasuun vastamista. Muuten toimii kuten pitääkin. Tyhjäkäynti huojuu aavistuksen, mutta en ole tällaisen koskaan kuullut käyvän aivan tasaisesti. Ei nyi tasakaasulla. Jakajan kansi tarkistettu, ja pyörijä. Im-mittari pesty, ja haitarikumi tarkastettu, kaasuläppä putsattu. Auto kiihtyy kuitenkin hyvin, myös kavereiden mielestä, eli tehoja ei tunnu puuttuvan. V-mäinen aaltomaisuus kiusaa
e36 325 -93 ei vastaa kaasuun !
Collapse
X
-
Tags: None
-
Sekosin kaverin jutuista, eli ei tietenkään jakajan kantta ja pyörijää tutkittu. Ilmavuodot käyty läpi, ja ollut töpselissä. Ei vikoja ?!Originally posted by Tomi T View PostMiten '93 325i:stä on tarkistettu jakajan kansi ja pyörijä?
Last edited by jupasierra; 13-10-2008, 11:36.
Comment
-
-
Kysynpä nyt tähän samaan topicciin
Tossa kun käytin myöskin e36 m50b25 ulkona niin teki jännän kepposen; täyskaasulla ensin 1&2 pykälät sutien tappiin ja sitten rauhallinen vaihto, pintakaasu ja kolmoselle. Samalla hetkellä huomasin että kun lähdin kolmosella vielä hieman kiihdyttämään niin tehot olivat kadoksissa.
Pysähyin ja ihmettelin, kokeilin varovasti kelata nollista vauhtia, mutta varsinkin ylemmillä kierroksilla oli veto pois pelistä. No, ylimääräisiä ääniä tms ei kuulunut niin jätin sitten laitteen akun irroittaen noin tunniks seisomaan.
Sen jälkeen toimi taas normaalisti. Mikähän oli ongelma?ex: viitisenkymmentä bmw+muut
Comment
-
Vika löytyi !
Kaasun läppärungossa oleva anturi oli sökö. Onkohan tämä kaasuläpän asentotunnistin, vai mikä lie mutta sen kun vaihdoin niin toimii taas !
Comment
Comment