Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 coupe ovipahvien verhoilu
Collapse
X
-
e36 coupe ovipahvien verhoilu
Ratapäiväalbumini Helbumi
Never argue with an idiot.
They drag you down
to their level and
beat you with experience.Tags: None
-
-
Mitäköhän tuommoinen ehjä maksaa jos sen sattuu tuhoamaan kunnolla?Ratapäiväalbumini Helbumi
They drag you down
to their level and
beat you with experience.
Comment
-
-
juu, kiitoksia vastauksista taidan käydä näyttämässä ovipahvia suutarilla jos sattuisi sopivan halvalla tekemäänRatapäiväalbumini Helbumi
They drag you down
to their level and
beat you with experience.
Comment
-
-
mulla oli sedanissa tuo keskiverhoilu silleen kiinni että siinä olevat muovitapit meni itse ovipahvissa olevien reikien läpi ja oli sulatettu lyttyyn toiselta puolelta.
onnistuu korjata kolvilla ja muovilla.
ja ite verhoilu siinä vissin sitte liimalla. kait senki voi liimata uusiksi.
ja ite ovipahvien irrotus on helppo homma.!!! U TOUCHA MA CAR - I`LL FUCK U DOG AN EAR!!!!
Comment
-
-
Originally posted by ruikki View Postmulla oli sedanissa tuo keskiverhoilu silleen kiinni että siinä olevat muovitapit meni itse ovipahvissa olevien reikien läpi ja oli sulatettu lyttyyn toiselta puolelta.
onnistuu korjata kolvilla ja muovilla.
ja ite verhoilu siinä vissin sitte liimalla. kait senki voi liimata uusiksi.
ja ite ovipahvien irrotus on helppo homma.
Comment
-
-
ok.
saiskohan tuonne liimaa jostain nätisti vaikka takapuolelta tai injektioruiskulla näköpuolelta ja liimais takasi?
tietenki jos sais irti vahingoittamatta ja liimais uutestaan nii vois paras olla. saattas lämmittämällä liima sen verran pehmetä että sais irti. varoo vaan ettei veny kovin paljo ku näyttäs nahkaa olevan.
onhan tuo ikävän näköinen tuommosena
liekkö joku itse jälkeenpäin verhoillu...!!! U TOUCHA MA CAR - I`LL FUCK U DOG AN EAR!!!!
Comment
-
Comment