E36 helmat ruostuu, korjaushelma onneksi 59€
Collapse
X
-
Samassa kunnossa oli koko pohjaOriginally posted by Calypsocoupe View PostEi tuosta kuvasta voi kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä tehdä, ongelma alkaa pohjassa olevan reijän ympäriltä, ja sisäpuolelta.
Vähän suosiollisempia kelejä nähnyt tuo auto kuin suomalaiset e36:t.
Leave a comment:
-
Ei tuosta kuvasta voi kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä tehdä, ongelma alkaa pohjassa olevan reijän ympäriltä, ja sisäpuolelta.Originally posted by bmw323it View PostKauhun sekaisissa tunnelmissa irroittelin oman e36:ni helmamuovin. Pölyjen pyyhkäisyn jälkeen tällaista paljastui ... ja pääsi suuri helpotuksen huokaus
Leave a comment:
-
Itsellä paljastui muovihelman alta lähinnä tyhää
oli helman joku korjannut kyllä mutta välineet oli ollut sikaliima, pellinpaloja, ruuveja, kittiä ja massaa. Ala pinnasta ei oikeastaan mitään jäljellä ja isoja reikiä tuossa kyljessäkin kun joskus vähän kolhastu ja lyöty vain kittiä päälle. Uusi helma pitäs hommata mutta mistähän sen saisi edullisesti tourinkiin?
Leave a comment:
-
-
Kun katsoo sivukuvaa coupesta ja neliovisesta, niin ne osat jotka on identtiset, ovat hyödynnettävissä. Samalta matkalta myös auton alta.
Tunkinkohdan korjauksessa tota ei välttämättä tarvi koko helmaa, toisaalta ruostevauriot tuppaa olemaan 5 kertaa laajempia miltä päältä näyttää. Se orggistunkin nostoreikä, eli putkenpätkä rakenteineen kannattaa uusia kokonaisuudessaan jos näyttää aiheelliselta, niitä on porsinut nostettaessa. Veemäistä varmaan tien päällä..
Leave a comment:
-
Voisitko vähän kertoa tarkemmin vielä, kuinka paljon jumppaa ja mitkä kohdat soveltuvat tuosta 4d helmapellistä myös coupé'n helmaan? Täällä suunnalla olisi yksi tunkkauspaikoista pahasti hapertunut kaksiovinen. Jotain tarttis tehdäOriginally posted by Calypsocoupe View PostSaa sen sovellettua, coupen helma on lyhyempi koska lokari on pidempi. Eli vähän jumppaa etupäässä tiedossa.
Onko noissa pelleissä muuten eroja, vai onko eri kaupoista löytyvät versiot käytännössä samaa kamaa?
Leave a comment:
-
Saa sen sovellettua, coupen helma on lyhyempi koska lokari on pidempi. Eli vähän jumppaa etupäässä tiedossa.Originally posted by minnamaria View PostMuakin kiinnostais tietää...
Leave a comment:
-
Originally posted by Calypsocoupe View PostEikös toi korjauspala käy myös coupeen, jos pysytään ovien alareunan alapuolella?
Muakin kiinnostais tietää...
Leave a comment:
-
Eikös toi korjauspala käy myös coupeen, jos pysytään ovien alareunan alapuolella?
Leave a comment:
-
Kuulostaa aika villiltä, tuohan on kantava rakenne. Kyllä sieltä _pitäisi_ peltiä löytyä.Originally posted by pimmeri19 View Postnoissa kuvissa tuo koko helmahan on peltiä ja jatkuu alle asti?
itellä -97 328 voiko olla että pelkkä muovi helma ei jatku alle asti?
koska tunkin reijät ruosteessa eli peltiä sama osa kun minulla muovia?
Leave a comment:
-
noissa kuvissa tuo koko helmahan on peltiä ja jatkuu alle asti?Originally posted by ka00z View Post
Ota se "muovihelma" siitä päältä pois ja ylläty....
itellä -97 328 voiko olla että pelkkä muovi helma ei jatku alle asti?
koska tunkin reijät ruosteessa eli peltiä sama osa kun minulla muovia?Last edited by pimmeri19; 08-05-2012, 18:36.
Leave a comment:
-
Se olisikin kätevää jos "muovi" ei ruostuisi :thinkOriginally posted by MarQu View PostMä kans suosittelen että annat olla jos vielä kiinni pysyy.
Mutta siis alkuperäisellä postaajalla on siinä peltihelmojen päällä vain se muovinen "levike" tai suoja. Kyllähän niitä helmoja hiukan voi kurkkia auton alta. Ettei mene pelkäksi kuittailuksi =)
Leave a comment:
Leave a comment: