Lambat sun muut ruiskun sensorit pitäis viallisena aiheuttaa muitakin oireita, bensaletkutkin voi tietty konehuoneen puolella vuotaa mutta sen yleensä haistaa. Kooditkin kannattaa lukea, jos ilmanputsari ei paljastu asfalttipalaksi
Ei mulla ainakaan mitään muita oireita tuo lambda tehnyt kun korkean kulutkset (ja päästöt, mutta eipä sitä oikein ajossa huomaa), ja siinä sen sitten varmistu kun oli katsastus eikä menny päästöisät läpi. Uus lambda, pienemmät päästöt ja kulutus..
Ei mulla ainakaan mitään muita oireita tuo lambda tehnyt kun korkean kulutkset (ja päästöt, mutta eipä sitä oikein ajossa huomaa), ja siinä sen sitten varmistu kun oli katsastus eikä menny päästöisät läpi. Uus lambda, pienemmät päästöt ja kulutus..
joo lambdaa mäki täs epäilen.niitä kumminki vissihi menöö näistä aika usein..?
-LapuaConnection-
E30 320 cabriolet -91 E46 320d touring -05
E36 316 sedan -92
ex:
E36 325 cabriolet -94
E39 520 touring -98
E39 528 sedan -97
E36 325 coupe -94
kuten sanoin...en tiedä lastuista hölkäsen pöläystä.en edes että missä se on voisiko joku selventää että saisin sen paskan pois?
Moottorinohjausboksissa, joka löytyy konetilan takanurkasta apukuskin puolelta tulipellistä muovikannen takaa.
Tarvisi vaan ensin saada jostain orggis lastu tilalle, ettei koko boksia tarvisi turhaan vaihtaa. Aloita nyt kumminkin koodien luvulla jos ei putsarivaihdos auta
Moottorinohjausboksissa, joka löytyy konetilan takanurkasta apukuskin puolelta tulipellistä muovikannen takaa.
Tarvisi vaan ensin saada jostain orggis lastu tilalle, ettei koko boksia tarvisi turhaan vaihtaa. Aloita nyt kumminkin koodien luvulla jos ei putsarivaihdos auta
joo nii mä teen...kiitoksia tiedoista kaikille!
-LapuaConnection-
E30 320 cabriolet -91 E46 320d touring -05
E36 316 sedan -92
ex:
E36 325 cabriolet -94
E39 520 touring -98
E39 528 sedan -97
E36 325 coupe -94
Comment