Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 320 coupe lambdan vaihto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tuunaaja83
    Newbiemmer
    • Sep 2008
    • 4

    e36 320 coupe lambdan vaihto

    mulla olisi kyseinen bemu vm.94/95 ja päästöissä käy liian rikkaalla.rupesin lambdaa vaihtaa ja huomasinkin että niitä onkin kaksi onko näin alunperin? missä helkkarissa liitin oikein on kun sitä nähnyt millään pitääkö purkaa puoli konetta jotta se löytyy? entinen omistaja on ilmeisesti jotkut tarvikkeet pistänyt kun oli senverran teipattu johto ja mulla olis alkuperäis osa liittimellä enkä haluaisi sitä katkoa.onko niitä lambdojakin kahta eri mallia? eriväriset johdot ainakin oli et kai sekin on väärä.pientä jelppiä jos sais ni pääsisin leimalle.kiitos
    Last edited by tuunaaja83; 08-12-2008, 19:05.
  • dumppi
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 4351
    • sotkamo

    #2
    Originally posted by tuunaaja83 View Post
    mulla olisi kyseinen bemu vm.94/95 ja päästöissä käy liian rikkaalla.rupesin lambdaa vaihtaa ja huomasinkin että niitä onkin kaksi onko näin alunperin? missä helkkarissa liitin oikein on kun sitä nähnyt millään pitääkö purkaa puoli konetta jotta se löytyy? entinen omistaja on ilmeisesti jotkut tarvikkeet pistänyt kun oli senverran teipattu johto ja mulla olis alkuperäis osa liittimellä enkä haluaisi sitä katkoa.onko niitä lambdojakin kahta eri mallia? eriväriset johdot ainakin oli et kai sekin on väärä.pientä jelppiä jos sais ni pääsisin leimalle.kiitos
    tämä ei nyt varsinaisesti vastaa ongelmaasi (kuuluiskin tuonne ongelmat osiolle kuitenki ehkä:think) mutta käsittääkseni m52 koneisssa on kaks vakiona.. mulla ainaki tuossa sigun 323:ssa (m52b25) on ja ex 325 coupéssa (m50b25) taas ei ollu ku yks ja ihan eri paikassa..
    Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
    e36 325i coupé R.I.P
    e30 316 2d
    e36 318is coupé
    e36 323i 4d ac schnitzer replica


    Käyttis: e39 523i 4d
    Originally posted by rizzo
    Paras oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
    |Sotkamo Connection|

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎