mulla olisi kyseinen bemu vm.94/95 ja päästöissä käy liian rikkaalla.rupesin lambdaa vaihtaa ja huomasinkin että niitä onkin kaksi onko näin alunperin? missä helkkarissa liitin oikein on kun sitä nähnyt millään pitääkö purkaa puoli konetta jotta se löytyy? entinen omistaja on ilmeisesti jotkut tarvikkeet pistänyt kun oli senverran teipattu johto ja mulla olis alkuperäis osa liittimellä enkä haluaisi sitä katkoa.onko niitä lambdojakin kahta eri mallia? eriväriset johdot ainakin oli et kai sekin on väärä.pientä jelppiä jos sais ni pääsisin leimalle.kiitos
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 320 coupe lambdan vaihto
Collapse
X
-
Originally posted by tuunaaja83 View Postmulla olisi kyseinen bemu vm.94/95 ja päästöissä käy liian rikkaalla.rupesin lambdaa vaihtaa ja huomasinkin että niitä onkin kaksi onko näin alunperin? missä helkkarissa liitin oikein on kun sitä nähnyt millään pitääkö purkaa puoli konetta jotta se löytyy? entinen omistaja on ilmeisesti jotkut tarvikkeet pistänyt kun oli senverran teipattu johto ja mulla olis alkuperäis osa liittimellä enkä haluaisi sitä katkoa.onko niitä lambdojakin kahta eri mallia? eriväriset johdot ainakin oli et kai sekin on väärä.pientä jelppiä jos sais ni pääsisin leimalle.kiitosEx BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
-
Comment