Sopiiko m3 (e36) takajarrut suoraan 325 (e36) ? Onko jollain muita hyviä ideoita pienellä työllä, mitkä sopeis ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Paremmat takajarrut 325 (e36) ?
Collapse
X
-
Originally posted by hanhi View PostSopiiko m3 (e36) takajarrut suoraan 325 (e36) ? Onko jollain muita hyviä ideoita pienellä työllä, mitkä sopeis ?- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
-
-
Originally posted by Calypsocoupe View Post328i vermeet menee kun vaihtaa levyt ja satulat. Balanssi on ok vakiolla 325i etujarruilla.E30 ja E46 ///M
Comment
-
-
Originally posted by Hammu View PostSopii, mutta käsijarru ei toimi enää.
Ja toisekseen, jarrubalanssi on parempi 328i:n jarruilla.
Kolmannekseen, jos tuo jäähdytetty levy pelottaa niin 38mm takasatulaa saa myös jäähdyttämättömälle levylle, löytyy mopokoneisista avoista ja touringeista. Tosin ratakäytössä tuollaisella setupilla takalevy todennäköisesti lämpenee kuumemmaksi kuin etulevy.- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Originally posted by Calypsocoupe View PostKummallakohan meistä on nyt know-howssa puutetta, mulla jolla 325i:n käsijarru toimii tehdyn jarruswapin jälkeen normaalisti vaikkei siihen kajottu ollenkaan vai sulla, joka...no väittää ettei se toimisi swapin jälkeen?
Ja toisekseen, jarrubalanssi on parempi 328i:n jarruilla.
Kolmannekseen, jos tuo jäähdytetty levy pelottaa niin 38mm takasatulaa saa myös jäähdyttämättömälle levylle, löytyy mopokoneisista avoista ja touringeista. Tosin ratakäytössä tuollaisella setupilla takalevy todennäköisesti lämpenee kuumemmaksi kuin etulevy.Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla
Comment
-
-
Originally posted by Calypsocoupe View PostKummallakohan meistä on nyt know-howssa puutetta, mulla jolla 325i:n käsijarru toimii tehdyn jarruswapin jälkeen normaalisti vaikkei siihen kajottu ollenkaan vai sulla, joka...no väittää ettei se toimisi swapin jälkeen?
Ja toisekseen, jarrubalanssi on parempi 328i:n jarruilla.
Kolmannekseen, jos tuo jäähdytetty levy pelottaa niin 38mm takasatulaa saa myös jäähdyttämättömälle levylle, löytyy mopokoneisista avoista ja touringeista. Tosin ratakäytössä tuollaisella setupilla takalevy todennäköisesti lämpenee kuumemmaksi kuin etulevy.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View Poste36 325i ja 328i:ssä käsijarrurummun halkaisija on 160mm ja e36 M3:ssa se on 180mm., eli ihmettelen jos olet saanut modaamatta toimimaan tolla 20mm välyksellä.
Calypsocoupe, multa ei ainakaan E36 kanssa ihan heti know-how lopu...
Comment
-
-
Omassa 328:ssa vaihdoin taakse FERODO2500 palat joilla tuli tehoa kyllä lisää mutta vasta kun ne saa lämpimäksi. Eli suomeksi...kadulla ei huomaa mitään mutta radalla toisen kierroksen jälkeen alkaa ottamaan ja sitten balanssi muuttuu tasaisemmaksi mutta koskaan vielä ei ole ilmennyt takapainoisuutta kuitenkaan.
Lämpöä levyt ottavat kyllä sitten aika reilusti enemmän ja yhdet levyt jo sain kieroonkin(taisivat olla muutenkin jo kypsyneet..) joten jäähdyttämättömien levyjen kanssa voi olla ehkä vaikeuksia tuolla yhdistelmällä.-TT-
F30 320d
Comment
-
-
Originally posted by Hammu View PostEli M3 jarruilla juurikin noin, 328 hilujen kanssa toimii normaalisti.- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Originally posted by Calypsocoupe View PostOhops, pahoitteluni, meni quotet sekaisin :-) Millaset männät ämmäläisessä on takana, vaatinee modausta etujarruihin ja sitämyöten pääsylinteriin jos ovat vielä vakiot?
Etusatula onkin sitten huomattavasti isompi ja vaatii jo M3 pääsylinterin.
Tai ei se sitä välttämättä vaadi, mutta olis hyvä olla.
Jos edessä ei ole M3 jarruja niin en lähtis vaihtamaan pelkästään taakse M3 jarruja 325 tai 328 jarrujen kaveriksi.
Menee jarrubalanssi ihan pieleen.
Comment
-
Comment