Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 m50b25 paukkuu ja röpisee, ongelma ratkaistu!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tepi83
    Bimmer Rookie
    • Aug 2006
    • 50

    #16
    searchilla löytää juttua tuosta lamdan mittaamisesta,en muista itsekkään ulkoa tuota miten mitataan... mutta johdot sinulla lamdassa varmaan kaksi valkeaa,musta ja harmaa,valkeat lämmitys ja taisi olla musta signaali,harmaa maa.. en oo sit ihan 100% varma kun en muista täysin
    -95 e36 323i coupe

    ex: -84 e30 318i, -86 e30 323i, -87 e30 320i
    -91 e36 325i

    Comment

    • Tojopa
      BTCF Member
      • Mar 2004
      • 1592
      • Kuopio

      #17
      Muistaakseni lambdan jännitteen kuuluisi vaihdella 0,2-0,8V välillä. Tosin joskus lambda saattaa vikaantua myös niin, että antaa väärää tietoa, tai reagoi liian hitaasti, jolloin seos on tietysti pielessä. Lambdan piuhan irroittamisen myötä ohjelma menee linkutustilaan, jolloin otetaan käyttöön vara-arvot. Tällöin auto saattaa toimia selvästi paremmin kuin piuha paikallaan, joskin kulutus nousee ja päästömittauksesta tulee melko varmasti hylky. Kokemuksen perusteella tuollainen vääriä arvoja antava lambda on käynnin kannalta pahempi kuin täysin pimeä lambda. Eli koitappa miten piuhan irrotus vaikuttaa käyntiin, vai vaikuttaako mitenkään..

      Comment

      • 426Hemi
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2008
        • 621
        • Pälkäne

        #18
        Kiitoksia kaikille jotka jaksoitte jeesata, onnekseni vika hävisi pelkällä tulppien vaihdolla Löin jotku ihan normaalit motonetistä haetut boschilaiset, ja on aivan kuin eri auto. Eli nyt toimii ongelmitta. Iloisesti kiertää vapaalla, ja vitosellakin 1000kierroksesta lähtien vedättäminen ei tuota mitään ongelmia, paitsi 1500 kierroksen kohdalla lähtee perse irti tuolla liukkaalla

        On se vaan joskus pienestä kiinni, olis pitäny tajuta nuo vaihtaa jo vaan heti ensimmäiseksi.
        ex: viitisenkymmentä bmw+muut

        Comment

        • Tepi83
          Bimmer Rookie
          • Aug 2006
          • 50

          #19
          no hyvä että selvisi vika ja oli vielä noinkin yksinkertainen
          -95 e36 323i coupe

          ex: -84 e30 318i, -86 e30 323i, -87 e30 320i
          -91 e36 325i

          Comment

          • jr66
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2006
            • 16453
            • Asikkala

            #20
            Originally posted by Tepi83 View Post
            no hyvä että selvisi vika ja oli vielä noinkin yksinkertainen
            Mikä on -95 e36 323ci ?

            Comment

            • TFV
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2006
              • 3080
              • Nurmijärvi

              #21
              No eikös se ole -95 mallinen 323 coupe ruutalla?
              E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

              Comment

              • jr66
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2006
                • 16453
                • Asikkala

                #22
                Sitten se on 323i coupe, e36 ei ole ci mikä ainakin minun silmään ottaa pahasti...

                Comment

                • Tepi83
                  Bimmer Rookie
                  • Aug 2006
                  • 50

                  #23
                  [QUOTE=TFV;1474901]No eikös se ole -95 mallinen 323 coupe ruutalla?
                  sehän se,mutta jos se ci alkaa häiritsee niin muutetaan se " i ja coupe "
                  -95 e36 323i coupe

                  ex: -84 e30 318i, -86 e30 323i, -87 e30 320i
                  -91 e36 325i

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎