Vanha topik, mutta onko kellään tästä avaustavasta enempää tietoa?
Itselläni lukkomekanismi rikki/jumissa, ei ole auennut avaimella koskaan minun aikanani ja auton olen yli vuoden omistanut. Ei tosiaan eilen enää auennut keskuslukituksella kuten tähän asti. Kontissa on myös tarkkaan mitoitettu subikotelo, joten en pääse suksiluukun kauttakaan lukkoon käsiksi.
crctä ja jarrukliineriä vuoronperää lukkoon ja avainta vekslaten joka suuntaan.. lopulta aukenee ehkä
Vanha topik, mutta onko kellään tästä avaustavasta enempää tietoa?
Itselläni lukkomekanismi rikki/jumissa, ei ole auennut avaimella koskaan minun aikanani ja auton olen yli vuoden omistanut. Ei tosiaan eilen enää auennut keskuslukituksella kuten tähän asti. Kontissa on myös tarkkaan mitoitettu subikotelo, joten en pääse suksiluukun kauttakaan lukkoon käsiksi.
Lainaanpa itseäni:
Originally posted by kmn
eli porasin kilven taakse alareunaan keskelle (sillai et just jäi piiloon) noin 10mm reijän ja sieltähän se lukon lipare näkyikin. pikkanen tökkäys talttapäisellä ja DOK lukko auki! ehdottomasti helpoin tapa, meni noin 15min nysvätessä!
älkää helvetissä alkako mitään peltiä rälläköimään sisäpuolelta!
Eli rekisterikilpi pois ja keskikohdalta alareunaan, siitä vasemmalle noin 1cm - niin että juuri jää reikä rekisterikilven taakse piiloon - poraat reijän. Ihan tuurilla menee sitten, ei kukaan voi muistaa missä kohdin tarkalleen se lipare on. Itse porasin tuohon kohtaan ja siellä näkyy lukossa sellainen pieni lipare, jota tökkäämällä lukko aukeaa. Ei tarvitse siis väännellä ja käännellä mitään.
Niin ja tietysti en ota mitään vastuuta jos ryssit näillä ohjeilla homman!
Tuota noin, jos autoa pystyy tupakansytkän kautta lataamaan, niin mites rekisterikilven valon liuskojen kautta? Saisko sen verran virtaa järjestelmään, että poraukselta vältyttäisiin?
Tuli vaan mieleen.
E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Tuota noin, jos autoa pystyy tupakansytkän kautta lataamaan, niin mites rekisterikilven valon liuskojen kautta? Saisko sen verran virtaa järjestelmään, että poraukselta vältyttäisiin?
Tuli vaan mieleen.
Rekkarivalot eivät taida olla yhteydessä akkuun, elleivät valot (vähintään parkit) ole päällä.
Eli jos akku on tyhjä koska valot on unohtunu päälle, ehkä sitten.
Muuten ei taida toimia.
heh löysin tän ketjun ja luin mutta haluisin viel varmistaa. ett silotetun takaluukun saa auki ilman akkuu ett käyttää sitä edes olevaa apuvirta paikkaa ja laittaa akun siihen ett saa luukun auki ?
heh löysin tän ketjun ja luin mutta haluisin viel varmistaa. ett silotetun takaluukun saa auki ilman akkuu ett käyttää sitä edes olevaa apuvirta paikkaa ja laittaa akun siihen ett saa luukun auki ?
Comment