-----
Announcement
Collapse
No announcement yet.
-----
Collapse
X
-
Onnistuu noinkin mut ehkä helpompi jos irrottaa haskalokeron, muutamalla ruuvilla vaan kiinni.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Eetyzk View PostFaq:ista löytyy kyseinen, mutta kun laiska mies oon, niin turhan pitkän kaavan kautta kun siellä käsketään hansikaslokeroki irroittamaan. Tässä asennusohje joka tuli ostamani raitisilmasuodattimen kanssa ja näillä ohjeilla onnistuin omaan ilmastoituun bemmiini vaihtamaan suodattimen.
Comment
-
-
Itse en edes kovalla etsiskelyllä löytänyt raikkaria, mutta toihan jo selvens. Kun uuden suodattimen mukana ei ohjetta tullut.. Ja ilmastoitumallihan se on.
Puhallus kun hieman heikkotehoinen mielestäni, niin raikkari olisi syytä ainakin ekana tsekata ja tottakai vaihtaakkin, kun tuskin vähään aikaan vaihdettu.------------------------------------------------
Entiset:
E61 535D M-sport 11/-05
E61 535D M-sport 12/-04
E46 330D Touring 11/-03
E36 325i Coupe 8/-92
E30 318i Coupe -89
Comment
-
-
Originally posted by Eetyzk View PostKai siel joku linnunraato?Nykyisin jotain.. Ex. E46 318ci '00, Ex. E36 323i '98
Comment
-
-
Originally posted by VeeJii View PostOnkos raitisilmasuodatin vakiona e36 malleissa?
Comment
-
-
Originally posted by Ketzi View PostSaitko "yhdessä" osassa takaisin? Itse ainakin jouduin napsauttamaan niistä paneelin lovikohdista, niin että se taipuu kolmessa osassa.. Kyllä sen sinne sitten sai, ilman että paperi olisi kuitenkaan revennyt.- Isi mikä toi on?
- Jonkinmoinen auto jolla pääsee helvetin kovaa..
Comment
-
Comment