Eli katselin realoem:n sivuja ja muita varaosakataloogeja ja huomasin että siellä on tuohon automalliin abs-varaosia. itsellä ei abs:t ole ainakaan koskaan toimineet. Sulakeboksissa on ainakin abs:lle paikka (taitaa olla aikalailla jokaisessa e36:ssa sama sulakeboksi?) ja rek.otteessa lukee jarrujen kohdalla ALB. nopeasti katsottuna netistä tuli ensimmäiseksi vastaukseksi Anti Locking Brakes.
Eli toisin sanoen kysymys on, onko mulla abs:t autossani jotka eivät vain toimi vai ei? mistä saan sen tietää? itse en tiedä missä kyseiset osat sijaitsevat. Tarkoittaako tuo alb tuota mitä sain vastaukseksi vai jotain muuta?
Jos kerran autooni saa varaosia abs-jarruihin niin mitä mun pitää tehä et saisin abs:t autooni (toisin sanoen mitä osia tarvitsen? ja mitä on jo valmiina autossa).
Auto on e36 316i sedan vm. -12/92
ps. hävettää tietämättömyyteni/osaamattomuuteni.
Eli toisin sanoen kysymys on, onko mulla abs:t autossani jotka eivät vain toimi vai ei? mistä saan sen tietää? itse en tiedä missä kyseiset osat sijaitsevat. Tarkoittaako tuo alb tuota mitä sain vastaukseksi vai jotain muuta?
Jos kerran autooni saa varaosia abs-jarruihin niin mitä mun pitää tehä et saisin abs:t autooni (toisin sanoen mitä osia tarvitsen? ja mitä on jo valmiina autossa).
Auto on e36 316i sedan vm. -12/92
ps. hävettää tietämättömyyteni/osaamattomuuteni.
Comment