Hieno homma.. Ostin tänään tommosen defan säteilylämmittimen ja huomenna oli tark. Asentaa ja kun rupesin asennusvinkkejä täältä kattoo ja täällä sit sanotaankin ettei välttämättä passaakaan tyypillistä tuuriani halvallahan te ootte saanu calixia ostettua ku minä kysyin myös muun merkkisiä vaihtoehtoja ni calixin elementti 249e + tietty johtosarja päälle ja defan lämmitin irtosi kouraan 150e johtoineen (ilman sisähaara)... Kallista vittuilua kysyin kyl letkulämmintäkin mut mulle myyjä kyl myönsi suoraan et ei ole bemuun kyseistä lämmitintä asentaneet olleet tyytyväisiä.. En sit tiedä onko tuo m52 niin paljon erilainen ku m50 lohko:think ajattelin kyllä huomenna kuitenki kokeilla asentaa defan lämmitintä m52b25 vm.95 koneen kylkeen jos ei onnistu ni eikait se auta ku sit se calix hakea
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 M52 Lohkolämmitin? turhan vaikea asentaa!
Collapse
X
-
Last edited by dumppi; 04-11-2008, 21:07.Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
-
-
noniin tänään heitin paikoilleen defan säiteilylämmittimen ja hyvin onnistu tohon mun autoon ainaki ei se vissiin ainakaan vuosimallista sit kiinni ole mihin käy ja mihin ei ku mulla tuo on muistaakseni 10/1995 tehty ja tuolla aikasemmin jollaki ei passannu 12/1995:think anyway siellä se nyt kuitenki on ja toivottavasti pysyykin on nimittäin sen verta typerästi suunniteltu tuo johdon paikka tyhmästi alaspäin ja melko lailla samalle tasolle öljypohjan kanssa tuli se johdon mutka:think vielä jos madaltaa tuosta niin saapi kyllä tarkkana ollaEx BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
Comment
-
-
Sisähaaroitinta
Apukuskin puolelta löytyy kuminen läpivientireikä mitä kautta sen saa nätisti hansikaslokeron (vaatii irroittamisen) taakaa vedettyä. Voi olla vaikea nähdä sitä kumiläpyskää kummaltakaan puolelta mutta eiköhän se sormittamalla löydye39 530i touring -01
Ex. E36 328iC Club Sport
Comment
-
Comment