Ongelmaa on kuuleman mukaan kannen kiristämisessä ja kierteiden korkkaamisessa kun lohko on alumiiniä. Omakohtaista kokemusta ei ole joten sikäli ei voi lähteä sanomaan onko riski kuinka suuri...
Muuten kai ihan normaalia kauraa jos koneiden kanssa on pelannut.
					Muuten kai ihan normaalia kauraa jos koneiden kanssa on pelannut.




 Paisarin alavesiletkun liitin oli alapinnasta kostea ja kun tutkin tarkemmin niin sen alapuolella menee ilmeisesti ilmastoinnin lauhdevesiputki, joka oli päällystetty semmosella huokosella materiaalilla. Sen takia ei siis auton alta löytyny sen kummempaa lammikkoa kun se vuotanu neste oli imeytyny siihen.
 Paisarin alavesiletkun liitin oli alapinnasta kostea ja kun tutkin tarkemmin niin sen alapuolella menee ilmeisesti ilmastoinnin lauhdevesiputki, joka oli päällystetty semmosella huokosella materiaalilla. Sen takia ei siis auton alta löytyny sen kummempaa lammikkoa kun se vuotanu neste oli imeytyny siihen. Tsekkasin öljyt innoissani heti koneen käytön jälkeen niin eihän ne tietenkään ollu ehtiny valua sinne pohjalle. Nyt kun tarkistin kylmästä koneesta oliko lisäämäni öljyt pysyneet niin "yllättäen" pinta oli noussu puolesta välistä maximiin.
 Tsekkasin öljyt innoissani heti koneen käytön jälkeen niin eihän ne tietenkään ollu ehtiny valua sinne pohjalle. Nyt kun tarkistin kylmästä koneesta oliko lisäämäni öljyt pysyneet niin "yllättäen" pinta oli noussu puolesta välistä maximiin. 
Comment