Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 M3 3.0 läppärunkojen mittoja.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zJark
    BTCF Member
    • Sep 2005
    • 740
    • Ylöjärvi

    E36 M3 3.0 läppärunkojen mittoja.

    Jos jollain on irrallaan nurkissa kyseiset kamppeet niin minkä mittainen mahtaa olla kanava kannen puolelta. Eli korkeus korkeimmasta kohtaa mukaanlukien tuo suuttimen nänni + leveys. Ja vastaavat tiivisteuran sisä mitat.

    Kuva selvennykseksi
    Attached Files
    Last edited by zJark; 03-03-2009, 16:24.
    MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
    +Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
  • Jochen
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2002
    • 1229
    • Valkeakoski & Trondheim

    #2
    kanavan leveys 50 mm
    kanavan korkeus 27 mm
    kanavan + suuttimen loven korkeus 29,5 mm
    O renkaan uran leveys 3 mm
    O renkaan uran syvyys 1,5 mm (noin)
    O renkaan uran leveys ulkoreunasta ulkoreunaan 61,5 mm
    O renkaan uran korkeus ulkoreunasta ulkoreunaan 41,5 mm

    No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
    Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
    Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
    Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrot blogi
    Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablau blogi
    Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablau blogi

    Comment

    • zJark
      BTCF Member
      • Sep 2005
      • 740
      • Ylöjärvi

      #3
      Noniin. Sieltähän paukahti heti kovaa faktaa

      Jos sitä sitten esittäisi samaan hengenvetoon kysymyksen rungon kiinnitys reiistä.
      Eli sen yhden runkoparin 3 kiinnitysreikää. Laitimmaisten keskeltä keskelle ja suunnilleen mitta kavanan keskeltä noin korkeus suunnassa
      Saa vähän hahmoteltua että joutuuko sitä tilaa gyntteriltä paketin

      Joko Jochenin kiuas on nipussa läppineen päivineen?
      Last edited by zJark; 03-03-2009, 16:38.
      MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
      +Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet

      Comment

      • Jochen
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2002
        • 1229
        • Valkeakoski & Trondheim

        #4
        Reunimmaisten reikien keskikohtien etäisyys toisistaan 164 mm
        Reunimmaisten reikien keskikohtien korkeus kanavan keskilinjasta 10 mm

        Läppärungot alkaa olla kiinnityskunnossa, muuten ollut vähän hiljaisempaa. Kunhan pääsee lomalle niin sitten lähtee homma vauhtiin

        No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
        Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
        Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
        Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrot blogi
        Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablau blogi
        Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablau blogi

        Comment

        • Jochen
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2002
          • 1229
          • Valkeakoski & Trondheim

          #5
          Asiasta kolmanteen, sinä taidat kevennellä vauhtipyöriä? Osaatkos sorvata mulle vakiosta M40 lätyskästä tälläisen:




          No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
          Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
          Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
          Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrot blogi
          Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablau blogi
          Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablau blogi

          Comment

          • zJark
            BTCF Member
            • Sep 2005
            • 740
            • Ylöjärvi

            #6
            Originally posted by Jochen View Post
            Asiasta kolmanteen, sinä taidat kevennellä vauhtipyöriä? Osaatkos sorvata mulle vakiosta M40 lätyskästä tälläisen:
            Oho. kovasti on valurauta limppua höylätty. Henk.koht. pelottas tuollainen pyörimässä omissa jaloissa. Mutta kaikkihan on mahdollista.
            Pyörät mitä olen tehny on ollu kaikki kankitavarasta ja terästä. Eli ei ole kevennelty mistään vanhasta.
            MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
            +Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet

            Comment

            • Jochen
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2002
              • 1229
              • Valkeakoski & Trondheim

              #7
              Ah, oukei. No jos teettäisin sulla kokonaan uuden vauhtiksen niin sitten kyllä pitäis tehdä kerralla kunnollinen eli joku pieni ja kevyt 1 tai 2 levy kytkimeksi. Pitää hetki tuumata.

              Mihis noi S50B30 läppikset ois muuten tulossa? Mulla on se keskimmäinen pari irrallaan jos tarttet lainaan tarkempia mittauksia varten.

              No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
              Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
              Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
              Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrot blogi
              Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablau blogi
              Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablau blogi

              Comment

              • zJark
                BTCF Member
                • Sep 2005
                • 740
                • Ylöjärvi

                #8
                Kyllä sitä voidaan kevennellä alkuunsa jos tuntuu siltä.

                Olen mielessäni pyöritelly jos soveltelis nuo läpät m20 kanteen. Aihioita tuntus olevan riittävästä tyrkyllä sopuhintaan.
                Olisi kyllä hieno homma jos noita ylimääräsiä runkoja sais hypisteltäväksi. Ajatustyö pelkkien kuvien kanssa ei monestikkaan johda mihinkään
                Last edited by zJark; 03-03-2009, 22:38.
                MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
                +Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet

                Comment

                • zJark
                  BTCF Member
                  • Sep 2005
                  • 740
                  • Ylöjärvi

                  #9
                  Ajatuksesta alulle.

                  Ajatuksesta alulle.
                  Tässä pelkkä ajatustyö sovituksen osalta alkaa siirtyä pikkuhiljaa käytäntöön kun nahkahousumaasta ajautui vastaan täydellinen paketti suuttimineen bokseineen jne. eli kaikki mahdollinen kannen ja maffin väliltä ja jopa uudet bmw orginal tiivisteet mukana.
                  Kun paketti saapuu niin pääsee vihdoin tosissaan hahmotteleen.

                  Jos joku sattuu tietämään kalustoa maailmalla johon istutettu kyseistä tavaraa -siististi- niin linkit on tervetulleita.
                  MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
                  +Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet

                  Comment

                  • Dillinger
                    Bimmer Fanatic
                    • Jan 2008
                    • 511
                    • Lappeenranta/Kotka

                    #10
                    Onko mitään uutta ehtinyt tapahtua ?
                    sigpic

                    Jetta Mk2 -89

                    ex.E34 535i -89

                    ex.E34 525i -88

                    Comment

                    • zJark
                      BTCF Member
                      • Sep 2005
                      • 740
                      • Ylöjärvi

                      #11
                      Originally posted by Dillinger View Post
                      Onko mitään uutta ehtinyt tapahtua ?
                      Rungot kaikkine osineen on ollu käsissä nyt jonkin aikaa. Sattu kyllä hieno tuuri noiden kanssa kun sai täydellisen pakerin sopivasti. Mukana oli yllätykseksi myös bmw-orginaali asetopotikka korkkaamattomassa paketissa. Sekä ne tiivisteet.
                      Kaveriksi hommasin rikkinäisen b25 kannen jonka kanssa saa puuhastella.
                      Sekä ylimääräinen b25 imusarja jos käy niin että sitä lähdetään hyödyntään.

                      Tällä hetkellä ei mitään ole vielä säretty/leikelty.
                      Kartoitellaan parasta tapaa naittaa nuo ja keskustellaan hitsareiden kanssa mihin he pystyvät.
                      MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
                      +Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎