No, en nyt tiedä E36:sta, mutta eiköhän se konetta nostamalla onnistu. Itse olen vaihtanut E34 535:een ja E30 325:een. Koneen ku nostaa niin ylös ku nousee niin on saanu öljypohjan pois ja kohtuu kivuttomasti tiivisteen vaihdettua.
Konetta pitää nostaa niin paljon kun pystyy.. eli kaikki letkut ym pois edestä,visko otettiin pois ja johdot pyyhkijä vivuston alta pois koteloineen niin ei hajoa. Myös ohjautehostimen pumppu pitää irroittaa.
Öljypohjasta kaikki pultit auki (3kpl löytyy vaihdelaatikon puolelta) sitten saat laskettu ö-pohjaa alaspäin, mutta se ei lähde vielä pois vaan pitää ottaa öljypumppu irti. Sitä ennnen ota ö-pohjan välistä ratas auki joka pyörittää pumppua, rattaan mutterissa on väärän kätiset kierteet, sen jälkeen ota vaihteiston puolelta imuputken kiinnitykset auki (2kpl 10 kannalla olevia muttereita) Nyt pystys laskemaan pumpun nätisti öljypohjaan ja taittelet sen koneen alta pois. Jos jtn kysyttävää niin kysy vaikka privalla..
E30 M50tic -90 E34 M5 -90 E91 325d M-sport -07 Ford F100 -53 LS edition
Comment