Olisin kysellyt sellaista kun haulla en löytänyt että mistä johtuu kun lämmityslaite puhaltaa 1 ja 2 nopeudella mutta kun yrittää laittaa lisää nopeutta niin ei tapahdu mitään? Kabiinissa kyllä näytössä voimakkuus lisääntyy mutta ei tule yhtään enempää ilmaa. Auto on 323i, -96 ja on varustettu ilmastoinnilla. Ilmastoinnin kompura kyllä lähtee pyörimään. kiitoksia vastauksista.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 lämmityslaite
Collapse
X
-
Originally posted by 323 bimmer View PostOlisin kysellyt sellaista kun haulla en löytänyt että mistä johtuu kun lämmityslaite puhaltaa 1 ja 2 nopeudella mutta kun yrittää laittaa lisää nopeutta niin ei tapahdu mitään? Kabiinissa kyllä näytössä voimakkuus lisääntyy mutta ei tule yhtään enempää ilmaa. Auto on 323i, -96 ja on varustettu ilmastoinnilla. Ilmastoinnin kompura kyllä lähtee pyörimään. kiitoksia vastauksista.e36 m3 coupe -97 smg individual-SOLD-
e60 535d -05 "AC SCHNITZER"
-
-
Laitettiin uusi siilin paikalleen. ja toimi ihan ok. Nyt alkanu tekemään sellaista että vaikka puhallinen kolmosella ni sammuu yht äkkiä koko laite? ja hetken päästä lähtee taas itsestään käyntiin. Onko kellään tietoa miten reagoi jos onkin manuaali-ilmastoinnin siili toi uusi, Vanhassa oli paksummat ne vastukset ja vähemmän niitä kuin uudessa siilissä. Onko automaatti-ilmastoinnin ja manuaali-ilmastoinnin siilissä kiinnitysreijät eri kohdassa? Poikkeaako ne ulkomuodolliseti toisistaan?
Comment
-
-
Originally posted by 323 bimmer View PostLaitettiin uusi siilin paikalleen. ja toimi ihan ok. Nyt alkanu tekemään sellaista että vaikka puhallinen kolmosella ni sammuu yht äkkiä koko laite? ja hetken päästä lähtee taas itsestään käyntiin. Onko kellään tietoa miten reagoi jos onkin manuaali-ilmastoinnin siili toi uusi, Vanhassa oli paksummat ne vastukset ja vähemmän niitä kuin uudessa siilissä. Onko automaatti-ilmastoinnin ja manuaali-ilmastoinnin siilissä kiinnitysreijät eri kohdassa? Poikkeaako ne ulkomuodolliseti toisistaan?
Ja se vika on siinä säätölaitteessa. Kokeileppa ottaa se ulos sieltä kolostaan ja väännellä sievästi sitä takana olevaa isoa liitintä, että sammuuko se kun vääntelee liitintä. itselläni ainakin oli entisessä sama vika ja joku kosketushäiriö kait siellä oli. Suihkutin reilulla kädellä jotain sähkölaitteiden puhdistus-sprayta sinne ja senjälkeen ei enää sammuillut. Jokuhan niitä mainosti korjaavansa täällä foorumilla:think
Comment
-
-
Originally posted by 323 bimmer View Postselvä pitääpäs ottaa irti se tutkia johtuisko siitä. Ajattelinkin että joku kosketushäiriö täytyy olla kun tollaista rupes tekemään. Eipä muuten tarvinnut marmoritiskiltä hakea tuota siiliä (automaatti-ilmastoinnin) ja vaan löyty varaosaputkan kautta
Comment
-
-
puhallin
Autoni on e36 316i coupe -94 manuaali ilmastoinnilla. Onko tässä mallissa lämmityslaitteen puhallin tuollainen? --> http://www.autopurkaamot.com/naytaos...ite%20puhallinNykyää:
BMW e46 318i touring -00
Eukolla:
BMW e30 318i 2d -88
Vanhoi:
BMW e36 325i coupé -93
BMW e36 316i coupé -94
Mitsubishi EVO IV GSR -96
Kuvia http://s981.photobucket.com/user/mis...?sort=3&page=1
Comment
-
-
Uutena E36 325 -93 -omistajana kysyisin, mikä tuon siilin tarkoitus lämppärissä on? Kysyn, koska itellä välillä puhaltaa lämppäri kylmää, vaikka lämmöt täysillä. Välillä sitten pukkaa lämmintä ja puhallin tuntuu pyörivän hiljempaa. Kaikki tämä parkissakin ollessa moottori lämpöisenä. Mitä kautta pääsee käsiksi lämppärikennoon ja muihin vastaaviin osiin? Kiitoksia.
Comment
-
-
Originally posted by DDR View PostUutena E36 325 -93 -omistajana kysyisin, mikä tuon siilin tarkoitus lämppärissä on? Kysyn, koska itellä välillä puhaltaa lämppäri kylmää, vaikka lämmöt täysillä. Välillä sitten pukkaa lämmintä ja puhallin tuntuu pyörivän hiljempaa. Kaikki tämä parkissakin ollessa moottori lämpöisenä. Mitä kautta pääsee käsiksi lämppärikennoon ja muihin vastaaviin osiin? Kiitoksia.
Olisiko tossa vikaa siinä isomman tuulettimen luona olevassa pyörässä sitten?
Comment
-
Comment