Olisin kysellyt sellaista kun haulla en löytänyt että mistä johtuu kun lämmityslaite puhaltaa 1 ja 2 nopeudella mutta kun yrittää laittaa lisää nopeutta niin ei tapahdu mitään? Kabiinissa kyllä näytössä voimakkuus lisääntyy mutta ei tule yhtään enempää ilmaa. Auto on 323i, -96 ja on varustettu ilmastoinnilla. Ilmastoinnin kompura kyllä lähtee pyörimään. kiitoksia vastauksista.
							
						
					e36 lämmityslaite
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
	
	
	
	
	
	
	
	Tags: None
 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Todennäköisesti "siili" on mennyt.Kokeile hakuun laittaa "siili".Originally posted by 323 bimmer View PostOlisin kysellyt sellaista kun haulla en löytänyt että mistä johtuu kun lämmityslaite puhaltaa 1 ja 2 nopeudella mutta kun yrittää laittaa lisää nopeutta niin ei tapahdu mitään? Kabiinissa kyllä näytössä voimakkuus lisääntyy mutta ei tule yhtään enempää ilmaa. Auto on 323i, -96 ja on varustettu ilmastoinnilla. Ilmastoinnin kompura kyllä lähtee pyörimään. kiitoksia vastauksista.e36 m3 coupe -97 smg individual-SOLD-
 e60 535d -05 "AC SCHNITZER"
 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Laitettiin uusi siilin paikalleen. ja toimi ihan ok. Nyt alkanu tekemään sellaista että vaikka puhallinen kolmosella ni sammuu yht äkkiä koko laite? ja hetken päästä lähtee taas itsestään käyntiin. Onko kellään tietoa miten reagoi jos onkin manuaali-ilmastoinnin siili toi uusi, Vanhassa oli paksummat ne vastukset ja vähemmän niitä kuin uudessa siilissä. Onko automaatti-ilmastoinnin ja manuaali-ilmastoinnin siilissä kiinnitysreijät eri kohdassa? Poikkeaako ne ulkomuodolliseti toisistaan?
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ulkonäkö on vaihtunut jossakin välissä, mutta on se oikea vaikka siinä onkin enemmän niitä sakaroita ja ovat pienempiä.Originally posted by 323 bimmer View PostLaitettiin uusi siilin paikalleen. ja toimi ihan ok. Nyt alkanu tekemään sellaista että vaikka puhallinen kolmosella ni sammuu yht äkkiä koko laite? ja hetken päästä lähtee taas itsestään käyntiin. Onko kellään tietoa miten reagoi jos onkin manuaali-ilmastoinnin siili toi uusi, Vanhassa oli paksummat ne vastukset ja vähemmän niitä kuin uudessa siilissä. Onko automaatti-ilmastoinnin ja manuaali-ilmastoinnin siilissä kiinnitysreijät eri kohdassa? Poikkeaako ne ulkomuodolliseti toisistaan?
 
 Ja se vika on siinä säätölaitteessa. Kokeileppa ottaa se ulos sieltä kolostaan ja väännellä sievästi sitä takana olevaa isoa liitintä, että sammuuko se kun vääntelee liitintä. itselläni ainakin oli entisessä sama vika ja joku kosketushäiriö kait siellä oli. Suihkutin reilulla kädellä jotain sähkölaitteiden puhdistus-sprayta sinne ja senjälkeen ei enää sammuillut. Jokuhan niitä mainosti korjaavansa täällä foorumilla:think
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 selvä pitääpäs ottaa irti se tutkia johtuisko siitä. Ajattelinkin että joku kosketushäiriö täytyy olla kun tollaista rupes tekemään. Eipä muuten tarvinnut marmoritiskiltä hakea tuota siiliä (automaatti-ilmastoinnin) ja vaan löyty varaosaputkan kautta  
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Millä tuon säätölaitteen saa irti? Onko sivuilla jotkut klipsit vai tuleeko ihan työntämällä ulos jos ottaa radion yläpuolelta pois ja työntää sitä kautta. Löytyykö jostain päin jotain ruuveja jotka pitää irrottaa?
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 itse joskus kävin kyselemässä etuvastusta lähes jokaisesta paikallisesta varaosapuljusta ja oli tilaustavaraa. hinta oli vähän alle 100e. menin sit marmorille hakemaan kun oli pakko saada se niin oli hyllyssä ja hinta olikin 50e.. eli joskus kannattaa käydä kysäsemässä alkuperäistäkin ensin!Originally posted by 323 bimmer View Postselvä pitääpäs ottaa irti se tutkia johtuisko siitä. Ajattelinkin että joku kosketushäiriö täytyy olla kun tollaista rupes tekemään. Eipä muuten tarvinnut marmoritiskiltä hakea tuota siiliä (automaatti-ilmastoinnin) ja vaan löyty varaosaputkan kautta   
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 puhallin
 
 Autoni on e36 316i coupe -94 manuaali ilmastoinnilla. Onko tässä mallissa lämmityslaitteen puhallin tuollainen? --> http://www.autopurkaamot.com/naytaos...ite%20puhallinNykyää:
 BMW e46 318i touring -00
 Eukolla:
 BMW e30 318i 2d -88
 
 Vanhoi:
 BMW e36 325i coupé -93
 BMW e36 316i coupé -94
 Mitsubishi EVO IV GSR -96
 
 Kuvia http://s981.photobucket.com/user/mis...?sort=3&page=1
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Uutena E36 325 -93 -omistajana kysyisin, mikä tuon siilin tarkoitus lämppärissä on? Kysyn, koska itellä välillä puhaltaa lämppäri kylmää, vaikka lämmöt täysillä. Välillä sitten pukkaa lämmintä ja puhallin tuntuu pyörivän hiljempaa. Kaikki tämä parkissakin ollessa moottori lämpöisenä. Mitä kautta pääsee käsiksi lämppärikennoon ja muihin vastaaviin osiin? Kiitoksia.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Itsekki ostin tossa juuri E36 325 -91 vehkeen ja ilmastointi on siitä jännä kapistus, että pystyt säätämään lämpöä kahdesta eri paikasta. Eli jos laitan näyttöön puhaltamaan kylmälle ja ilmastointilaitteen kytken päälle, mutta käännän keskikonsolissa olevan ison tuulettimen alapuolella olevan säätimen kuumalle niin mitään ei tule ulos, mutta jos säädän sen taas kylmälle niin tulee kyllä perkeleen kylmää ulos.Originally posted by DDR View PostUutena E36 325 -93 -omistajana kysyisin, mikä tuon siilin tarkoitus lämppärissä on? Kysyn, koska itellä välillä puhaltaa lämppäri kylmää, vaikka lämmöt täysillä. Välillä sitten pukkaa lämmintä ja puhallin tuntuu pyörivän hiljempaa. Kaikki tämä parkissakin ollessa moottori lämpöisenä. Mitä kautta pääsee käsiksi lämppärikennoon ja muihin vastaaviin osiin? Kiitoksia.
 
 Olisiko tossa vikaa siinä isomman tuulettimen luona olevassa pyörässä sitten?
 Comment
Comment