Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 cäbin kulutus!?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ville86
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2008
    • 397
    • Lapua

E36 cäbin kulutus!?!

elikkäs kysees on 325 e36 cäbi ja bensan kulutus on todella mahdotonta ja kierrokset heittelee tyhjäkäynnillä ja tuntuis vähä kun ei kulkisikkaan normaalisti...tankillisella pääsee noin 400km sekaajoa.voisiko kyseessä olla lambdavika? vai mistä vois olla kyse?kertokaas järkevämmät mikä vois olla vikana.
    -LapuaConnection-

E30 320 cabriolet -91
    E46 320d touring -05
    E36 316 sedan -92
    ex:
    E36 325 cabriolet -94
    E39 520 touring -98
    E39 528 sedan -97
    E36 325 coupe -94

• Jonael
    Bimmer Rookie
    • Mar 2009
    • 152
    • Helsinki

Originally posted by Ville86 View Post
    elikkäs kysees on 325 e36 cäbi ja bensan kulutus on todella mahdotonta ja kierrokset heittelee tyhjäkäynnillä ja tuntuis vähä kun ei kulkisikkaan normaalisti...tankillisella pääsee noin 400km sekaajoa.voisiko kyseessä olla lambdavika? vai mistä vois olla kyse?kertokaas järkevämmät mikä vois olla vikana.
    Joo mulle kans neuvoja samaan juttuun. tosin kierrokset ei heittele vaan mittari näyttää liian pieniä lukemia. Autona e36 328iA cabriolet

Comment

• Ville86
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2008
      • 397
      • Lapua

Originally posted by Jonael View Post
      Joo mulle kans neuvoja samaan juttuun. tosin kierrokset ei heittele vaan mittari näyttää liian pieniä lukemia. Autona e36 328iA cabriolet

viekö sullaki bensaa iha vitusti?
      -LapuaConnection-

E30 320 cabriolet -91
      E46 320d touring -05
      E36 316 sedan -92
      ex:
      E36 325 cabriolet -94
      E39 520 touring -98
      E39 528 sedan -97
      E36 325 coupe -94

Comment

• Jonael
        Bimmer Rookie
        • Mar 2009
        • 152
        • Helsinki

viekö sullaki bensaa iha vitusti?
        Joo, mulla on automaatti 328, mutta jos ihan rauhallisesti köröttelen tuolla liikenteen tukkeena ni mulla menee se 15 litraa/100km. Saa tankkailla vähän välii ja jos luukutan oikee kunnolla ni nään tyylii silmissä ku mittari liikkuu en kyl tiiä yhtää minkä kokonen tankki on 328 cabrioletis

Joku sano et sil oli ollu pieni reikä bensaletkus, josta suihkus bensaa.. mut en nyt sit tiiä =/

Comment

• Ville86
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2008
          • 397
          • Lapua

Joo, mulla on automaatti 328, mutta jos ihan rauhallisesti köröttelen tuolla liikenteen tukkeena ni mulla menee se 15 litraa/100km. Saa tankkailla vähän välii ja jos luukutan oikee kunnolla ni nään tyylii silmissä ku mittari liikkuu en kyl tiiä yhtää minkä kokonen tankki on 328 cabrioletis

Joku sano et sil oli ollu pieni reikä bensaletkus, josta suihkus bensaa.. mut en nyt sit tiiä =/

joo sama homma...mittari liikku silmis kans ku tos kylällä vähä kisasin..ja oon ennemminki jo kattonu ku vähä polokaasoo nii heti mittari laskoo...ookko koska katsastanu autos? olisko lambdas jotaki?
          -LapuaConnection-

E30 320 cabriolet -91
          E46 320d touring -05
          E36 316 sedan -92
          ex:
          E36 325 cabriolet -94
          E39 520 touring -98
          E39 528 sedan -97
          E36 325 coupe -94

Comment

• Jonael
            Bimmer Rookie
            • Mar 2009
            • 152
            • Helsinki

joo sama homma...mittari liikku silmis kans ku tos kylällä vähä kisasin..ja oon ennemminki jo kattonu ku vähä polokaasoo nii heti mittari laskoo...ookko koska katsastanu autos? olisko lambdas jotaki?
            Katsastettu vuos sit, ja toukokuuhun mennes pitäis taas leimata, et tietysti viimeistää sillon selvii

Mut mulla voi vaikuttaa myös vapaavirtaussuodatin, mutta kyllä mulla se kulutus on niin paljon että ei voi olla pelkästää siitä kiinni

Comment

• Ville86
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2008
              • 397
              • Lapua

Katsastettu vuos sit, ja toukokuuhun mennes pitäis taas leimata, et tietysti viimeistää sillon selvii

Mut mulla voi vaikuttaa myös vapaavirtaussuodatin, mutta kyllä mulla se kulutus on niin paljon että ei voi olla pelkästää siitä kiinni

joo toukokuuhun mennes munki pitää katsastaa mut ei se kyllä vaparista johdu...
              -LapuaConnection-

E30 320 cabriolet -91
              E46 320d touring -05
              E36 316 sedan -92
              ex:
              E36 325 cabriolet -94
              E39 520 touring -98
              E39 528 sedan -97
              E36 325 coupe -94

Comment

• Jürgen_
                Bimmer Enthusiast
                • May 2008
                • 2707
                • Mylsä

Sillä vaparilla saa kyllä tehoja pudotettua muttei sen pitäisi kauheesti polttoaineenkulutukseen vaikuttaa, käytä käppänä piuhanpäässä vikakoodien luvussa niin aika paljon varmaan selviää :think
                Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

Comment

• Jonael
                  Bimmer Rookie
                  • Mar 2009
                  • 152
                  • Helsinki

Originally posted by Jürgen_ View Post
                  Sillä vaparilla saa kyllä tehoja pudotettua muttei sen pitäisi kauheesti polttoaineenkulutukseen vaikuttaa, käytä käppänä piuhanpäässä vikakoodien luvussa niin aika paljon varmaan selviää :think
                  Joo, oon just viemäs, toivottavasti nyt sit selviää oon kyl kelannu ottaa sen vaparin pois, ku ei mitää hyötyä..

Comment

• Carbonfiber
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2005
                    • 5226
                    • Hki 43

Vapari saattanu hajottaa ilmamassamittarin ja seokset pielessä. Koita nyt kuitenkin ottaa se vapari pois ja laittaa vakioputsari tilalle, jos sellanen jostain löytyy.
                    Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
                    Z3 Roadster 2.8 '98
                    isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
                    ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
                    Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
                    Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre

- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

Comment

• matt1
                      Bimmer Rookie
                      • Nov 2006
                      • 113
                      • Virrat

jos kulutus noin älytön niin näkeehän kihdyttäessä jos putkesta tulee oikein mustaa savua niin silloin varmaa kone saa liikaa bensaa jostain syystä.
                      kannattaa muuten varmaan kattoo että tiputtaako käydessä alleen jos on vuoto jossain.
                      itellä e36 325 avo vie alta kympin seka ajossa..
                      -325i cabrio -88 tupla turbo
                      -735i e65

ex:2x316 e30 4x320i e30, 320i turbo e30, 323i e30, 323i turbo e30, 9x325i e30, 525i e34, 3x535i e34, 2x///M5 e34,3x316i e36,318i e36,2x 320i e36 3x318is e36, 8x 325i e36,325i cabriolet e36,///M3 e36, 320d e46, 330d e46, 740i e38

sigpic

Comment

• Jonael
                        Bimmer Rookie
                        • Mar 2009
                        • 152
                        • Helsinki

Originally posted by Carbonfiber View Post
                        Vapari saattanu hajottaa ilmamassamittarin ja seokset pielessä. Koita nyt kuitenkin ottaa se vapari pois ja laittaa vakioputsari tilalle, jos sellanen jostain löytyy.
                        Ei oo sitä mut täytyy hankkii jostai.. Mut pitää vissii sit hommaa uus massamittariki?

Comment

• Jonael
                          Bimmer Rookie
                          • Mar 2009
                          • 152
                          • Helsinki

Originally posted by matt1 View Post
                          jos kulutus noin älytön niin näkeehän kihdyttäessä jos putkesta tulee oikein mustaa savua niin silloin varmaa kone saa liikaa bensaa jostain syystä.
                          kannattaa muuten varmaan kattoo että tiputtaako käydessä alleen jos on vuoto jossain.
                          itellä e36 325 avo vie alta kympin seka ajossa..
                          Täytyy nostaa auto ja kattoo et tiputtaako, mutta mulla ainaki kulutus ihan eri luokkaa kuin broidin 328. Mutta mun mielestä ei oo kiihdyttäessä tullu mustaa savua, mut täytyy viel kattoo ku seuraavan kerran kiihdyttää

Comment

• MarQu
                            Moderator
                            • Mar 2006
                            • 5519
                            • Vaasa

Originally posted by Carbonfiber View Post
                            Juurikin näin. Siitä ei oo hyötyä vaan haittaa.
                            sigpic

Comment

• Jonael
                              Bimmer Rookie
                              • Mar 2009
                              • 152
                              • Helsinki

Originally posted by MarQ83 View Post
                              Juurikin näin. Siitä ei oo hyötyä vaan haittaa.

Mitä järkee semmonen on yleensä laittaa? mistähän saisin vakion mahdollisimman nopee? kai niit myydää tuol varaosatiskeillä?

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎