Originally posted by QUASIMODO
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kaarien levitys/rullaus...E36
Collapse
X
-
..juuh..kyselinkin jo tuolta: http://www.btcf.fi/forum/showthread....=1#post1577730
..ja takaisin alkuperäiseen..
Kuinka paljon takakaaria on mahdollista levittää ilman että joutuu maalaamaan?
Ja paljonko voi levittää,niin että lokasuojan "suoraosa" säilyy,eli ilman että kaari muuttuu sirpin malliseksi?
..kyseessä siis E36.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by QUASIMODO View Post..juuh..kyselinkin jo tuolta: http://www.btcf.fi/forum/showthread....=1#post1577730
..ja takaisin alkuperäiseen..
Kuinka paljon takakaaria on mahdollista levittää ilman että joutuu maalaamaan?
Ja paljonko voi levittää,niin että lokasuojan "suoraosa" säilyy,eli ilman että kaari muuttuu sirpin malliseksi?
..kyseessä siis E36.
ei se suoraosa säily ikinä. leviää väkisin. jos on kaaret täysin ehjät, niin aika paljon saa levittää lämmityksen kanssa, ennenkö maalit lohkeaa... ihan siitä kulmasta tietysti, mut se nyt ei paljon siinä vaiheessa haittaa.
Comment
-
-
Originally posted by arpuC View PostMissäs hinnoissa muuten nuo kaarien pokkaukset pyörii? Pitäis varmaan kohtapuoliin pikkasen kantata, että auton saisi hieman alemmas.Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
M3 -94
318 is class 2 -94
320 -97
325 -91
325 -84
www.zatzy.com
Comment
-
-
Originally posted by QUASIMODO View PostPitääkös tuolle kaarelle tehdä toimenpiteen jälkeen jotain mikä auttaisi että ei ole heti ruostumassa?
Edelleen saa laittaa kuvia levitetyistä E36:n kaarista...MB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
Comment
-
-
Originally posted by QUASIMODO View PostPitääkös tuolle kaarelle tehdä toimenpiteen jälkeen jotain mikä auttaisi että ei ole heti ruostumassa?
Edelleen saa laittaa kuvia levitetyistä E36:n kaarista...
Comment
-
-
Kaarien levitys E36
Jep, eli pitäs saada pikkusen lisää tilaa takarenkaille.
Missä olis mahdollista tehdä kaarien levitykset Lappeenrannan seudulla???-E61 535dA touring -08
-Ex E46 330d touring m-sport II -02
-K1200S -06
-Ex E61 530dA touring -08
-Ex E61 530dA touring -05
-Ex E36 328 coupe m-sport -95
Comment
-
-
Meinasin laittaa rengas/vannetopikkii mutta tällainen 14vuotta vanha ketjuhan oli jo.
Minkäslaisia vaihtoehtoja kolmekutosen sedanin takakaarien levitykseen on? Ja oikeastaan etukaarienkin. Onko jostain automallista sovitettavissa pyöränkaaret siten että saisi lisää tilaa ja näyttäisivät mahdollisimman OEM henkisiltä (tai eteen valmiita leveämpiä lokareita)? Jonkunverran netissä tullut vastaan sedaneita joissa hyvännäköiset pullukat takakaaret, mutta sen kummemmin ei ole infoa mistä ne on leivottu. Jos autona olisi coupe niin varmaan laittaisin jonkun felony asian (tosin niitti/ruuvikiinnitys oksettaa) mutta se sedanin kitti ei omaan silmään istu.
Takakaarta pitäisi myös nostaa jonkunverran, jos saa helmalinjan suoraan maan mukaan niin takapyörät sukeltaa aivan liikaa jos kaari vakio korkeudella. Oven ja pyöränaukon välissä on vaan kovin vähän tilaa.
Haluna olisi siis saada nuo hagertit sovitettua eteen ja taakse (8,5” 17 et13) siten että siellä olisi oikeankokoiset kumit, 225 tai 235 leveinä ja ihan oikealla profiililla. Tai ehkä jopa taakse leveämmät sisäkannut ja jotkut leveämmät kumit. Ja takacamberit säätyy pystyyn kun saan uuden akseliston paikalleen, ja eteenkin haluaisin saada mahtuun myös ilman noita kääntösarjoja ja ilman e46 tukivarsien tuomaa liikacamberia.
Comment
-
-
Originally posted by Oksanen View PostMeinasin laittaa rengas/vannetopikkii mutta tällainen 14vuotta vanha ketjuhan oli jo.
Minkäslaisia vaihtoehtoja kolmekutosen sedanin takakaarien levitykseen on? Ja oikeastaan etukaarienkin. Onko jostain automallista sovitettavissa pyöränkaaret siten että saisi lisää tilaa ja näyttäisivät mahdollisimman OEM henkisiltä (tai eteen valmiita leveämpiä lokareita)? Jonkunverran netissä tullut vastaan sedaneita joissa hyvännäköiset pullukat takakaaret, mutta sen kummemmin ei ole infoa mistä ne on leivottu. Jos autona olisi coupe niin varmaan laittaisin jonkun felony asian (tosin niitti/ruuvikiinnitys oksettaa) mutta se sedanin kitti ei omaan silmään istu.
Takakaarta pitäisi myös nostaa jonkunverran, jos saa helmalinjan suoraan maan mukaan niin takapyörät sukeltaa aivan liikaa jos kaari vakio korkeudella. Oven ja pyöränaukon välissä on vaan kovin vähän tilaa.
Haluna olisi siis saada nuo hagertit sovitettua eteen ja taakse (8,5” 17 et13) siten että siellä olisi oikeankokoiset kumit, 225 tai 235 leveinä ja ihan oikealla profiililla. Tai ehkä jopa taakse leveämmät sisäkannut ja jotkut leveämmät kumit. Ja takacamberit säätyy pystyyn kun saan uuden akseliston paikalleen, ja eteenkin haluaisin saada mahtuun myös ilman noita kääntösarjoja ja ilman e46 tukivarsien tuomaa liikacamberia.
Mulla on sedanin e46:n kaarilla levitetyt etulokasuojat. Tein ne päin persettä ja hitsasin. Nyt laittaisin ilman muuta koriliimalla, niin ei tulisi vetelyä. Voi myydä ne sulle kalliilla sillä ehdolla, ettet kovin pahasti hauku ja morkkaa niiden tekijää. Taakse tein levityksen toisesta e36:n lokasuojan kaaresta. Ne pitää leikata nyt pois, kun yritän epätoivoisasti saada auton rakennettua radalle ja säännöt eivät salli levityksiä. Ne tehtiin periaatteella, että 9x17 et13 vanne mahtuu pyörimään 255/40 renkaalla. Sisälokasuoja siellä alkaa aika nopeasti rajoittamaan pienellä et:llä ja leveällä gummilla.Last edited by Freak; 14-01-2023, 22:37.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
Comment