Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 onglemaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JermuS
    BTCF Member
    • Jul 2008
    • 4213
    • Kaustinen

    e36 onglemaa

    Joo elikkäs tuo -95 320ia touring alko sekoileen... Sytty abs-, airbag-, ja sit semmonen "hammasrattaan" näkönen valo palaan... sen jälkeen ei tahtonu jaksaa vetää ja soitin sammu... valot ei kuitenkaan alkanu himmentymään.. Ja ku pihalle pääsin ja koitin nii ei sanonu enää mitään! virrat kyllä tuli, mut ei pyörittäny ollenkaan... oisko laturi? vai pelkät hiilet? remmi ainaki oli vielä paikallaan et se ei ainakaan oo poikki... mut pitääkö vaan alkaa irrotteleen laturia vai mistä kannattais alottaa? Ex. golffissa kävi samallalailla ja siinä oli laturista hiilet loppu. Se vaan tuli nyt itellä ensin mieleen mut jos joku viisaampi osais sanoo et mikä vois mahollisesti olla... Kiitosta vaan!
    -f11 530d xDrive -12 Spacegrau
    -e36 320i cabrio -97 Madeiraviolett metallic Individual
    -Volvo S60 2.4i -04
    -LMC Munsterland LUX 495 -98

    https://www.instagram.com/jermus_h/

    Pohjanmaa - Connection

    Kaustinen connection
  • peto2
    BTCF Member
    • Jan 2007
    • 8264
    • Järvikylä (Nakkila)

    #2
    Originally posted by JermuS View Post
    Joo elikkäs tuo -95 320ia touring alko sekoileen... Sytty abs-, airbag-, ja sit semmonen "hammasrattaan" näkönen valo palaan... sen jälkeen ei tahtonu jaksaa vetää ja soitin sammu... valot ei kuitenkaan alkanu himmentymään.. Ja ku pihalle pääsin ja koitin nii ei sanonu enää mitään! virrat kyllä tuli, mut ei pyörittäny ollenkaan... oisko laturi? vai pelkät hiilet? remmi ainaki oli vielä paikallaan et se ei ainakaan oo poikki... mut pitääkö vaan alkaa irrotteleen laturia vai mistä kannattais alottaa? Ex. golffissa kävi samallalailla ja siinä oli laturista hiilet loppu. Se vaan tuli nyt itellä ensin mieleen mut jos joku viisaampi osais sanoo et mikä vois mahollisesti olla... Kiitosta vaan!
    mittaa jännite akusta ja jos on paljon alle 12v niin lataa akku ja käynnistä ja kun saat käyntiin niin mittaa jännite uudestaan -> pitäisi olla 13,5-14,5v.. jos ei ole mittaa myös konehuoneesta + navasta ja moottorin väliltä jännite, pitäisi olla sama kuin akulla = ei lataa.. mutta jos on enemmän niin moottorin maadotus
    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
    ex:
    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
    Nakkaa privaa jos tarvetta.

    Comment

    • JermuS
      BTCF Member
      • Jul 2008
      • 4213
      • Kaustinen

      #3
      Hiilethän siellä oli loppu! onneks ei mitään suurempaa ollu..
      -f11 530d xDrive -12 Spacegrau
      -e36 320i cabrio -97 Madeiraviolett metallic Individual
      -Volvo S60 2.4i -04
      -LMC Munsterland LUX 495 -98

      https://www.instagram.com/jermus_h/

      Pohjanmaa - Connection

      Kaustinen connection

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎