Nostellaanpa vanhaa, kun pitäis kesää taas odotellessa saada katto kuntoon. Vika on nyt todennäköisesti rajattu katon "kuminauhoihin"/naruihin, jotka pitävät rättiä jännityksessä. Ovat siis poikki. Onko kukaan vaihtanut aiemmin?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 cabriolet katto-onkelmaa
Collapse
X
-
www.btcf.fi ja sieltä search.MB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
Comment
-
-
Originally posted by machine View PostElikkä sellane juttu, että katon kun lähtee avaamaan niin se jää puoleen väliin ja jumitaa siihen asentoon...
Mistä voisi lähteä vikaa etsimään??I don't lose sleep over the opinion of sheep.
Comment
-
-
nostellaas tätä ketjua
Eli naapurin -98 avon katossa oli ongelmia. Hän vei auton talliin sulaan, kun piti illalla laittaa kovakatto viimein paikoilleen. Oli yrittänyt katon uudelleen kalibrointia mutta ei ollut oikeen onnistunut, ja joutui jostain syystä avaamaan täyssähkö katon käsin. Eihän siinä ole mitään ihmeellistä, mutta hän päätti avata etulukot akkukoneeseen kiinnitetyllä kuusiokoloavaimella. Tästä johtuen ne kaapelit mitkä pyörittää lukkojen kierteitä ajoivat itsensä ulos moottorin päästä. Eli ne lähtivät irti niistä "tupeistaan" mihin ne on puristettu kiinni. Eihän niitä enää paikoilleen saatu.
Ja tässä sitten se kysymys, mikä niiden vaijereiden osanumero on, moottorin numero kyllä löytyi mutta pelkkien kaapeleiden ei. Ja saako niitä pelkkiä kaapeleita ollenkaan.
Comment
-
-
Originally posted by räpsä View Postnostellaas tätä ketjua
Eli naapurin -98 avon katossa oli ongelmia. Hän vei auton talliin sulaan, kun piti illalla laittaa kovakatto viimein paikoilleen. Oli yrittänyt katon uudelleen kalibrointia mutta ei ollut oikeen onnistunut, ja joutui jostain syystä avaamaan täyssähkö katon käsin. Eihän siinä ole mitään ihmeellistä, mutta hän päätti avata etulukot akkukoneeseen kiinnitetyllä kuusiokoloavaimella. Tästä johtuen ne kaapelit mitkä pyörittää lukkojen kierteitä ajoivat itsensä ulos moottorin päästä. Eli ne lähtivät irti niistä "tupeistaan" mihin ne on puristettu kiinni. Eihän niitä enää paikoilleen saatu.
Ja tässä sitten se kysymys, mikä niiden vaijereiden osanumero on, moottorin numero kyllä löytyi mutta pelkkien kaapeleiden ei. Ja saako niitä pelkkiä kaapeleita ollenkaan.
Ei taida niitä vaijereita saada erikseen.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Comment