Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 328ia -95

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • n0fear
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2004
    • 289
    • Rollo

    e36 328ia -95

    Moro,

    onko ominaisuus vai vika,että kun käytät sportilla/ talviasennossa vaihdelaatikkoa, niin sen jälkeen ei saa painettua economy-asentoon enää takas siitä napista,vissiin katkaisija on rikki,vai?. Auton kun käynnistää uudelleen,niin on e-asento taas päällä mutta napista sitä ei saa takas?,ei ole aikaisemmin ollut automaatti-laatikolla olevaa bemua,niin ei ole tietoa tuosta kytkimen toiminta periaatteesta,kiitän ja kumarran.
  • superb
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2005
    • 2827

    #2
    Kytkin on likainen tai sit ihan rikki.
    Koita putsata sitä eka, joudut siis purkamaan kytkimen.

    Comment

    • Jürgen_
      Bimmer Enthusiast
      • May 2008
      • 2707
      • Mylsä

      #3
      Mulla toimii just samoin mutta olkoon noin kun ei sitä sporttiasentoa kuitenkaan käytetä.
      Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

      Comment

      • Jonael
        Bimmer Rookie
        • Mar 2009
        • 152
        • Helsinki

        #4
        ootko kokeillu mitään erikeinoja saada sitä päälle? Niiku esim mulla oli e36 328iA cabriolet ja siin oli sillei et jos laitto sportin tai just sen lumiasennon ni oli vaikee saada sitä economyy. Mut sain sen kumminki sit päälle, en keksiny missä asennossa se sit meni, mutta esim välillä se meni hyvin päälle auton rullatessa, mutta ei menny kaasun kanssa. Ja sit muistaakseni se mulla se ei ottanu sitä jos kierrokset oli paljon et vasta sit ku oli aika alhaalla.

        Mut eiks sul mee se sit ollenkaa päälle, vaik tekis ajossa mitä?

        Comment

        • superb
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2005
          • 2827

          #5
          Vika yksinkertaisesti siinä kytkimessä, ajonopeus yms ei vaikuta mihinkään.

          Comment

          • n0fear
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2004
            • 289
            • Rollo

            #6
            Originally posted by Jonael View Post
            ootko kokeillu mitään erikeinoja saada sitä päälle? Niiku esim mulla oli e36 328iA cabriolet ja siin oli sillei et jos laitto sportin tai just sen lumiasennon ni oli vaikee saada sitä economyy. Mut sain sen kumminki sit päälle, en keksiny missä asennossa se sit meni, mutta esim välillä se meni hyvin päälle auton rullatessa, mutta ei menny kaasun kanssa. Ja sit muistaakseni se mulla se ei ottanu sitä jos kierrokset oli paljon et vasta sit ku oli aika alhaalla.

            Mut eiks sul mee se sit ollenkaa päälle, vaik tekis ajossa mitä?

            Eli mulla ei mene siis e-asentoon takas jos käyttää sport- tai talviasennossa,sit ku auton taas uudelleen käynnistää niin e-asento on päällä,ihan sama miten ajelee,e-asentoa ei vaan saa takas päälle . Putsasin kytkimen eikä ollut vaikutusta vikaan,pitää käydä hakemas uusi kytkin sitten....

            Comment

            • n0fear
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2004
              • 289
              • Rollo

              #7
              Noniin, purin kytkimen vielä kerran ja sen sisältä mikrokytkimen purin myös,siellä oli hapettumia,ne kun putsas niin kytkin alkoi toimimaan....

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎