Koitin etsiä foorumilta ongelmiini vastauksia, mutta se ei varsinaisesti tuottanut tulosta. Ajattelin sitte kysyä itse neuvoja. Elikkäs kyseessä on siis 325 -94.
Ajelin eilen mutkaista tietä jotain 60-80km/h kaikki oli ok. Yhtäkkiä mäen päällä kone ei vastannutkaan kaasuun, lämpömittari oli nollissa. Ilmeisesti valot yms. olivat sammuneet kanssa. Rullasin tienreunaan ja koitin startata, mittaristoon ei syttynyt mikää valo, ainoastaan digitaalinen trippi näyttö. Startti eikä solenoidi pitänyt minkään laista ääntä "startattaessa". Myöskään ajovalot eivät palaneet. Mankka,sisätilanvalot,parkit,vilkut toimivat.. No sitten kurkin konepellin alle jne. Kun oli juuri ennen ajoa vielä tullut vaihdettua öljyt. Sulakkeet yms akunkengät kaikki olivat kiinni ja ehjät. Sitten reilunpuolentunnin päästä kaikki valot syttyivät itsestään, koitin startata ja kone hörähti käyntiin. Paluu matka 10km toimi täydellisesti, samoin tämän päivän..
Kyselin neuvoja paikalliselta varaosa kauppiaalta ja soitin merkkihuoltoon. Kummatkin kumosivat viallisen virtalukonpohjan. Varaosakauppias epäili maavikaa tai ajonestolaitetta, mutta mielestäni tässä ei ole ajonestoa.
Merkkihuollossa vielä sanoivat, että vika tuskin löytyisi töpselissä, koskan on sen verran vanha auto.
Tänään huomasin, että kulutusmittari toimii oudosti. Tyhjäkäynnillä se heittää viisarin ihan pohjille, siis yli 30l / 100km. En tosin ole iha 100% varma tekikö se näin ennen, mielestäni ei.
Kaikki neuvot ovat tervetulleita, auto ei ole minulla kauaa kerenny olemaan, joten vähän vieras peli vielä.
Ajelin eilen mutkaista tietä jotain 60-80km/h kaikki oli ok. Yhtäkkiä mäen päällä kone ei vastannutkaan kaasuun, lämpömittari oli nollissa. Ilmeisesti valot yms. olivat sammuneet kanssa. Rullasin tienreunaan ja koitin startata, mittaristoon ei syttynyt mikää valo, ainoastaan digitaalinen trippi näyttö. Startti eikä solenoidi pitänyt minkään laista ääntä "startattaessa". Myöskään ajovalot eivät palaneet. Mankka,sisätilanvalot,parkit,vilkut toimivat.. No sitten kurkin konepellin alle jne. Kun oli juuri ennen ajoa vielä tullut vaihdettua öljyt. Sulakkeet yms akunkengät kaikki olivat kiinni ja ehjät. Sitten reilunpuolentunnin päästä kaikki valot syttyivät itsestään, koitin startata ja kone hörähti käyntiin. Paluu matka 10km toimi täydellisesti, samoin tämän päivän..
Kyselin neuvoja paikalliselta varaosa kauppiaalta ja soitin merkkihuoltoon. Kummatkin kumosivat viallisen virtalukonpohjan. Varaosakauppias epäili maavikaa tai ajonestolaitetta, mutta mielestäni tässä ei ole ajonestoa.
Merkkihuollossa vielä sanoivat, että vika tuskin löytyisi töpselissä, koskan on sen verran vanha auto.
Tänään huomasin, että kulutusmittari toimii oudosti. Tyhjäkäynnillä se heittää viisarin ihan pohjille, siis yli 30l / 100km. En tosin ole iha 100% varma tekikö se näin ennen, mielestäni ei.
Kaikki neuvot ovat tervetulleita, auto ei ole minulla kauaa kerenny olemaan, joten vähän vieras peli vielä.
Comment