Moi,
hankin 1kk sitten 316 vm 94 e36 bemarin. Kone taitaa olla m43.
Muutaman kerran ei ole lähtenyt kunnolla käyntiin vaan kierrokset olleet todella matalat ja sammunut kun on antanut kaasua. Tämän jälkeen yleensä lähtenyt kuitenkin käyntiin.
Eilen ilmeni sama tilanne kun käynnistin autoa, lähti kuitenkin käyntiin. Seuraavassa risteyksessä kun olin lädhössä liikkeelle niin eipä enää kestänytkään kaasua vaan alkoi yskimään (Vähän kuin kävisi aina kolmella kun yrittää painaa kaasua). Sitkun pääsi liikkeelle niin toimi taas hyvin. Tulpat tarkistin niin oli melko nokiset, eli tarkottaako se että saa liikaa bensaa?
Irroitin ilmamassamittarin mutta käynti vain huononi, ajattelin jos se olisi sökö eikä irroittaminen vaikuttaisi ongelmaan. Nyt välillä lähtee hyvin käyntiin ja välillä pitää antaa kaasua muuten ei starttaa. Liikkeelle lähtö temppuilee myös välillä. Kun ongelma päällä niin pölläyttää putkesta.
Olisiko vika ICV:ssä? (Tyhjäkäynti venttiili, idle control valve) Riittääkö / voiko vain puhdistaa vai pitääkö uusia. Onko muita osia jotka saattaisi aiheuttaa tämän?
Kiitokset etukäteen
hankin 1kk sitten 316 vm 94 e36 bemarin. Kone taitaa olla m43.
Muutaman kerran ei ole lähtenyt kunnolla käyntiin vaan kierrokset olleet todella matalat ja sammunut kun on antanut kaasua. Tämän jälkeen yleensä lähtenyt kuitenkin käyntiin.
Eilen ilmeni sama tilanne kun käynnistin autoa, lähti kuitenkin käyntiin. Seuraavassa risteyksessä kun olin lädhössä liikkeelle niin eipä enää kestänytkään kaasua vaan alkoi yskimään (Vähän kuin kävisi aina kolmella kun yrittää painaa kaasua). Sitkun pääsi liikkeelle niin toimi taas hyvin. Tulpat tarkistin niin oli melko nokiset, eli tarkottaako se että saa liikaa bensaa?
Irroitin ilmamassamittarin mutta käynti vain huononi, ajattelin jos se olisi sökö eikä irroittaminen vaikuttaisi ongelmaan. Nyt välillä lähtee hyvin käyntiin ja välillä pitää antaa kaasua muuten ei starttaa. Liikkeelle lähtö temppuilee myös välillä. Kun ongelma päällä niin pölläyttää putkesta.
Olisiko vika ICV:ssä? (Tyhjäkäynti venttiili, idle control valve) Riittääkö / voiko vain puhdistaa vai pitääkö uusia. Onko muita osia jotka saattaisi aiheuttaa tämän?
Kiitokset etukäteen
Comment