vastataanpa ittelleni.. eli rikkinäisellä boxilla todennäköisesti ajettu ja kun ei ole löpöä kulkenu suuttimien läpi viilentäen on ne sitten sulanut.. Kuulemma kaikki pitäisi vaihtaa kerralla uusiin tai testattuihin, kun ei muuten käy "synkrossa". pitääkö paikkaansa vai uusinko nuo varmasti rikkinäiset ensin?
Tekee hitusen eroa tuo 130€ kpl kerrottuna kahdella vai kuudella Ja onko muuten tosi, ettei nykyään ole lapissa kellään suuttimille "testipenkkiä"? Kuulemma lähin helsingissä.
ja edelleen saa tarjota käytettyä sarjaa ruiskuja..
mites muuten tuota otsikkoa pystyy muokkaan?
miten ne suuttimet muka sulaa jos sylinteriin ei edes mee polttoainetta eihän sielä oo sillon mitää mikä niitä sulattais
BMW e36 320i Sedan Brokatrot-metallic
Originally posted by kaol
Ongelma: Kolmekutonen.
Mainiota ajatustyöskentelyä siellä naapurikylässä.
miten ne suuttimet muka sulaa jos sylinteriin ei edes mee polttoainetta eihän sielä oo sillon mitää mikä niitä sulattais
Suuttimen kela kyllä palaa, jos tarpeeksi kauan virta kulkee kelan läpi (ecu maadoittaa ko. virtapiirin) ja bensa tosiaan läpivirratessaan jäähdyttää suutinta.
Comment