Varsin sateista huomenta myös Teille.
Olin pirtsakkana poikana lähdössä töihin tuossa n. tunti sitten. Hyppäsin maanantaivirne päällä sigun vessan rattiin ja käänsin avainta. NNGHNNGHNNGH! Eli eipä startannut, pyöritteli vaan starttia ja piti sen jälkeen pari kovahkoa naksausta.
Ajattelinkin näin sateisen päivän ja katoksen puuttumisen kunniaksi kysellä mahdollisia vikoja jo tiedossa olevien lisäksi, niin ei tarttis koko iltapäivää sitten töitten jälkeen seisoa sateessa ja ihmetellä.
Kiesillä on ajeltu 212 tkm, ja bensapumppua ei ole vielä vaihdettu, eli se on tietty 1 vaihtoehto. En ehtinyt aamulla kuuntelemaan naksuuko se perkele vai ei, tai avaamaan poistoventtiiliä että näkis tuleeko bensaa myllylle kun oli kiirus töihin ja piti nopsaan noutaa nousevan auringon maan tuotteen avaimet sisältä. Bensapumppuun liittyen myös sulake ja rele lienee syytä tsekata.
Mitenkäs tuo kampiakselin asentotunnistin, voiko sen paskominen vaikuttaa asiaan? Muita ideoita? :think
Olin pirtsakkana poikana lähdössä töihin tuossa n. tunti sitten. Hyppäsin maanantaivirne päällä sigun vessan rattiin ja käänsin avainta. NNGHNNGHNNGH! Eli eipä startannut, pyöritteli vaan starttia ja piti sen jälkeen pari kovahkoa naksausta.
Ajattelinkin näin sateisen päivän ja katoksen puuttumisen kunniaksi kysellä mahdollisia vikoja jo tiedossa olevien lisäksi, niin ei tarttis koko iltapäivää sitten töitten jälkeen seisoa sateessa ja ihmetellä.
Kiesillä on ajeltu 212 tkm, ja bensapumppua ei ole vielä vaihdettu, eli se on tietty 1 vaihtoehto. En ehtinyt aamulla kuuntelemaan naksuuko se perkele vai ei, tai avaamaan poistoventtiiliä että näkis tuleeko bensaa myllylle kun oli kiirus töihin ja piti nopsaan noutaa nousevan auringon maan tuotteen avaimet sisältä. Bensapumppuun liittyen myös sulake ja rele lienee syytä tsekata.
Mitenkäs tuo kampiakselin asentotunnistin, voiko sen paskominen vaikuttaa asiaan? Muita ideoita? :think
Comment