Sellaisen tuossa joku aika huomasin, että kun rattia kääntää vasemmalle, ei huomaa mitään erikoista, mutta kun rattia kääntää oikealle, niin n. 5-10cm kääntämisen jälkeen ratti ikäänkuin "jäykistyy" hetkellisesti (todella vähän kylläkin) jonka jälkeen tuntuu vaimea napsaus tai paukaus, joka ikäänkuin vapauttaa jälleen ratin vapaaseen liikkeeseen. Tämä tapahtuu riippumatta siitä aloittaako oikealle kääntämisen silloin, kun ratti on täysin suorassa tai enemmän vasemmalla tai oikealla. Tai no, kun on kaikki käännetty vasemmalle niin en tainnut sitä huomata.
Mielestäni tätä ei ainakaan huomaa silloin, kun auto ei ole käynnissä eli ohjaustehostin ei ole pelissä. Voiko tämä kertoa siis siitä, että hammastanko on entinen, vai voiko vika olla ohjaustehostimessa?
Koiranluut ovat kyllä vaihtotavaraa, n. 2kk ne on olleet siinä tilassa että pitäisi vaihtaa mutta se tuskin vaikuttaa. Voiko ongelma liittyä raidetankoihin tms.? En ole kovinkaan perillä noiden raidetankojen tehtävästä ja toimintaperiaatteesta, muutakuin että nehän taitavat mennä sinne hammastankoon ja toiset päät sitten sinne pyöräntuentaan...
Comment