Originally posted by 328 e36
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 328 -96 coupe takapyörät jumissa
Collapse
X
-
Originally posted by 328 e36 View PostKyllähän nuo tutuksi on tullut sen reilun 6 vuoden aikana mitä mulla on e36:nen ollut, ja ei sen levyn kyllä pitäisi pahemmin liikkua jos kengät on jumittaneet levyyn kiinni.. Mutta turha tästä on alkaa vänkäämään,ei siitä ole ainakaan apua tässä..
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostTurhaa on mutta jos tunnet rakenteen et ymmärrä toimintaa...
Nyt kun luin nuo viestit ketjun alussa niin olen kyllä samaa mieltä että käsijarrukengät sieltä täytyy olla jumissa. Jotenkin vaan jäi alussa ajatus että rummut olisivat jonkun matkaakin liikkuneet ja sitten vasta stopanneet, mutta ilmeisesti kuitenkin ovat vaan liikkuneet sentin pari, eli juuri sitä luokkaa minkä ne kengät antavat myöden siellä rummussa..e36 320 cabrio.
e36 328 coupe.
Comment
-
-
Originally posted by 328 e36 View PostJatketaan vieläkin hiukan ohi aiheen:
Nyt kun luin nuo viestit ketjun alussa niin olen kyllä samaa mieltä että käsijarrukengät sieltä täytyy olla jumissa. Jotenkin vaan jäi alussa ajatus että rummut olisivat jonkun matkaakin liikkuneet ja sitten vasta stopanneet, mutta ilmeisesti kuitenkin ovat vaan liikkuneet sentin pari, eli juuri sitä luokkaa minkä ne kengät antavat myöden siellä rummussa..
Comment
-
Comment