Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 328 -96 coupe takapyörät jumissa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hemi
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 18880
    • Pirkanmaa

Originally posted by 328 e36 View Post
    Tuota epäilisin kyllä itsekin muuten,mutta kun rengas liikkuu ilmeisesti kuitenkin pienen matkaa ja sitten vasta stoppaa,ei oikein sovi kuvioon jumissa olevien jarrujen kanssa..

En sano että näin pitäisi mennä tekemään,
    mutta itse koittaisin vielä hiukan reippaamalla kytkimen nykäisyllä saada ne mahdolliset jarrujen jumittamiset auki..
    Ei vaan juuri silloin kun käsijarrukengät ovat jämähtäneet kiinni, on oireet juuri nämä(mikäli joku ei ole käsijarrukenkiä HITSANNUT kilpiin kiinni).

Comment

• jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16445
      • Asikkala

Kyllähän nuo tutuksi on tullut sen reilun 6 vuoden aikana mitä mulla on e36:nen ollut, ja ei sen levyn kyllä pitäisi pahemmin liikkua jos kengät on jumittaneet levyyn kiinni.. Mutta turha tästä on alkaa vänkäämään,ei siitä ole ainakaan apua tässä..
      Turhaa on mutta jos tunnet rakenteen et ymmärrä toimintaa...

Comment

• 328 e36
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2003
        • 488
        • pori

Originally posted by jr66 View Post
        Turhaa on mutta jos tunnet rakenteen et ymmärrä toimintaa...
        Jatketaan vieläkin hiukan ohi aiheen:
        Nyt kun luin nuo viestit ketjun alussa niin olen kyllä samaa mieltä että käsijarrukengät sieltä täytyy olla jumissa. Jotenkin vaan jäi alussa ajatus että rummut olisivat jonkun matkaakin liikkuneet ja sitten vasta stopanneet, mutta ilmeisesti kuitenkin ovat vaan liikkuneet sentin pari, eli juuri sitä luokkaa minkä ne kengät antavat myöden siellä rummussa..
        e36 320 cabrio.
        e36 328 coupe.

Comment

• jr66
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 16445
          • Asikkala

Jatketaan vieläkin hiukan ohi aiheen:
          Nyt kun luin nuo viestit ketjun alussa niin olen kyllä samaa mieltä että käsijarrukengät sieltä täytyy olla jumissa. Jotenkin vaan jäi alussa ajatus että rummut olisivat jonkun matkaakin liikkuneet ja sitten vasta stopanneet, mutta ilmeisesti kuitenkin ovat vaan liikkuneet sentin pari, eli juuri sitä luokkaa minkä ne kengät antavat myöden siellä rummussa..
          Näin se menee, ei muuta kun eteenpäin.

Comment

• hamann
            Bimmer Fanatic
            • Sep 2004
            • 485
            • Oulu

käsijarru jumissa.. tai sitten oot antanu autolle kenkää ja särkenyt perän siitä ( itselle kävi juuri näin ja perän tasauspyörästö meni jumiin )

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎